ZADAR – Na pozornici dugoj jedan kilometar u subotu, 29. srpnja održat će se 11. “dm millennium jump” na kojem se kao i svake godine očekuje tri tisuće skakača u more.
Ove godine iz Zadra će biti poslana ljubavna poruka: sudionici će tijelima ispisati natpis “From Zadar with love”. Dio prihoda od kotizacija bit će doniran Dječjem vrtiću Latica za Školu plivanja za djecu s poteškoćama u razvoju. Prijave će početi u ponedjeljak 24. srpnja. U veljači ove godine organizatori dm millennium jump, društvo Propela i dm, bez kojeg se ta manifestacija ne bi održala dobili su Grand Prix, Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Naša manifestacija za tvrtku „dm” jedna je od ključnih u marketinškoj potpori , istaknu je Neven Stojaković, podsjetivši kako ih je privukla humanitaran nota millennnium jampa prema djeci s teškoćama u razvoju.
– Mi smo, doista ponosni sponzori millennium jumpu koji ima humanitarnu, zabavnu, zdravstvenu, turističku i ekološku notu, ustvrdila je Hana Matić, područna menadžerica dm-a za Dalmaciju. Tijekom proteklih godina, dermatološki tim na čelu s dr. Mirnom Šitum, koji su oni organizirali iz dm-a, pregledao je 3 400 građana. Sa zadarske rive 10 posto njih je upućeno na daljnje pretrage.
” U ime dm-a pozivam sve građanke i građane te sve posjetitelje Zadra da nam se pridruže u skokovima za Dječji vrtić Latica, da se zabave i naprave nešto dobro za svoje zdravlje”, kazala je menadžerica dm-a za Dalmaciju.
Organizatori iz Propele smanjili su broj skokova na tri, da ne ispadne da sudionici millennnium jumpa imaju “dril” kao da su na vojnoj obuci, kazao je Neven Stojaković, uz Mladena Masara, začetnik zadarske najpoznatije manifestacije. Ona nam je logistička noćna mora, kazao je Masar. Njoj prethodi i pakiranje 3 000 poklona, što radi uvježbana ekipa od njih 15-oro, u početku 7 a sada dva dana.
On i Masar su podsjetili na prezentaciju i sam izbor dm millennium jumpa za najbolje organiziranu manifestaciju za 2016. godinu. – Najprije nam je bio problem svesti prezentaciju na 4 minute obzirom na bogatstvo materijala, kazao je Stojaković.
– Dok smo se vozili na proglašenje, naglas smo navodili razloge zbog kojih bi trebali biti izabrani, doda je Masar. Onda nas je uhvatila panika, a što ako nas pitaju di nam je web stranica, a mi je nemamo. Ali kada smo im prikazali završni prizor s japanske televizije, onda smo znali da je to vrhunac naše priče – svjetski odjek , podsjetio je Stojaković. On je imao potrebe ukazati i na jednu manu organizacije milenijskog skoka. – Imamo i određeni broj građana koji uplate kotizaciju od 30 kuna da bi dobili višestruko vrijedan poklon od sponzora i onda ne dođu na rivu. To nažalost, ne možemo spriječiti već samo apeliramo da budete sudionici do kraja dm millennium jumpa. S druge strane je 15 posto turista među njima, naveo je Stojaković. Na osnovu društvenih mreža, Masar je otkrio kako ima i onih iz kontinentalnog dijela Hrvatske koji svoj godišnji odmor planiraju u odnosu na jedinstvenu morsku zabavu na zadarskoj rivi.