ZADAR– Iz Ministarstva pomorstva, koje je prije tri godine objavilo natječaj za koncesiju na Marinu Zadar, početkom srpnja poslali su svim kandidatima upit je li ostaju pri svojoj ponudi i prihvaćaju li činjenicu da Republika Hrvatska nije u posjedu pomorskog dobra.
Povod ažuriranja ukisljenog natječaja bio je sudski spor kojeg je Država izgubila u slučaju Tankerkomerc te je odlukom Vrhovnog suda vraćen na početak.
Među pet važećih ponuda za koncesiju na Tankerkomercovu marinu, koje su otvorene u listopadu 2014. godine, bila je i ona turske Dogus grupa, koja je postala vlasnikom Marine Dalmacija, Marine Mandaline u Šibeniku uz koji su izgradili hotel, te su kupili manjinski paket dionica u ACI lancu.
Oni su za koncesiju na Marinu Zadar aplicirali kao Zajednica ponuditelja (Dogus marina upravljanje, Marina Dalmacija, Dogus Marine Croatia, Dogus Holding A.S) I naravno da su na upit iz Ministarstva potvrdili svoje zanimanje.
– Ostajemo pri ponudi. Mi vjerujemo da imamo najvelikodušniju ponudu. Imamo velike planove. Kada bismo stavili invetiranje u marinu u Šibeniku i marinu Dalmacija i ako ćemo dobiti ovu marinu u fer situaciji, vjerujem da će Marina Zadar biti primjer kako Dogus grupa može još povećati vrijednost ulaganja u Zadru, izjavio je nedavno na naš upit Burak Baykan, regionalni direktor Doğuş grupe za Hrvatsku i Crnu Goru.
Direktor Baykan kaže kako su dobili iz Ministarstva informaciju o drugom sudskom sporu za posjed Marine Dalmacije.
– Ministarstvo želi potpisati ugovor kojim se koncesija dobiva tek po završetku pravomoćnog sudskog rješenja, otkrio je za javnost regionalni direktor Doğuş grupe.
Na potezu je Ministarstvo pomorstva koje odlučilo izabrati koncesionara na natječaj kojeg je u ljeto 2014. objavio ministar Siniša Hajdaš Dončić, prethodnik ministra Olega Butkovića.