Nakon što smo prenijeli pritužbe slovenskog turista izrečene u slovenskoj inačici emisije “Provjereno”, na tvrdnje o neadekvatnom tretmanu, prljavštini i neprepoznavanju zarazom legionelom danas je reagirao zamjenik ravnatelja Opće bolnice Zadar dr. med. Edi Karuc.
– Opća bolnica Zadar kao bolnica regionalnog značaja skrbi o velikom broju stanovništva ne samo Zadarske županije već i šire. Broj bolesnika koji nam se obrate tražeći zdravstvenu skrb povećava se tijekom turističke sezone zbog velikog priljeva turista koji su odabrali upravo ovu regiju kao svoju destinaciju za odmor. Zdravstveno osoblje Opće bolnice Zadar sukladno etičkim kodeksima svojih struka kao i svojim radnim obvezama nastoji osim ispunjavanja svojih svakodnevnih radnih zadataka izaći u susret bolesnicima pružajući im podršku koja im je u tom trenutku potrebna.
Pacijent o kojem ste napisali članak boravio je u našoj ustanovi, te mu je pružena zdravstvena skrb prema svim pravilima struke. Naime, tijekom boravka sukladno kliničkoj slici napravljene su sve potrebne pretrage i obrada bolesnika. Zbog samovoljnog odlaska bolesnika nakon vrlo kratkog boravka u Dnevnoj bolnici Odjela za infektologiju, nije urađena obrada na legionelu (serologija, detekcija legionela antigena u urinu). Unatoč tome primjenjena je odgovarajuća antibiotska terapija (moksifloksacin, Avelox), odnosno bolesnik je dobio lijek kojim se liječi upala pluća izazvana legionelom.
U odnosu na navode o stanju na Odjelu za infektologiju, svjesni smo da uvjeti nisu u potpunosti adekvatni obzirom da se radi o vrlo staroj zgradi. Upravo zbog toga uprava Opće bolnice Zadar je pokrenula projekt izgradnje dnevnih bolnica i osigurala financijska sredstva kojim ćemo omogućiti da u budućnosti Odjel za infektologiju može pružiti našim sugrađanima i gostima vrhunske uvjete boravka i liječenja, stoji u Karucovom priopćenju.