ZADAR – Prošlog tjedna stupila je na snagu odluka o novom ustroju gradske uprave s 13 odjela. Novi je Ured (odjel) gradonačelnika za kojeg se natječajem treba izabrati pročelnik. Do tada je gradonačelnik Branko Dukić za vršitelja dužnosti imenovao Borisa Artića, koji je kao zamjenik pročelnice Odjela Grada Zadra, bio zadužen za protokol.
Prema novom ustroju, koji je stupio na snagu 12. rujna, dva odjela koja su vodili pročelnici Hrvoje Baranović i Andreja Baraba pridružili drugim odjelima. Odjel za izdavanje građevinskih dozvola „utopio se” u Odjelu za graditeljstvo i prostorno uređenje. U tom će odjelu, među ostalim pripremati izgradnju svih objekata kojima je vlasnik Grada Zadra, određivati iznos komunalnih doprinosa i sami izdavati građevinsku i ostale dokumente u građenju. Pročelnik tog mega odjela je Darko Kasap, dok će njegovi zamjenici biti kao i do sada Matko Segarić te Slavica Kardum. Pročelnici imaju pravo na jednog zamjenika, ali oni koji imaju preko 30 djelatnika, kao u ovom slučaju, može imati više zamjenika, navodi se u odluci o novom ustroju.
Bivša pročelnica, dosadašnja zamjenica Marija Pavlović Palčok bit će pomoćnica, kao i pročelnik bez portfelja Hrvoje Baranović. On kao i pročelnica Andreja Baraba, kojoj se Odjela „rastočio” u druga dva, imaju sva prava i plaću pročelnika dok ne dobiju nova rješenja.
Prema novom ustroju Odjel za otoke i zaštitu okoliša nestao je tako što su otoci pripojeni Odjelu za gospodarstvo a zaštita okoliša Odjelu za komunalne poslove. Zbog promjena naziva tih odjela pročelnik Ivica Katić postao je vršitelj dužnosti kao i pročelnica Ivana Vanjak.
Do kada će biti takvo stanje, pitali smo u gradskoj upravi, uz konkretne navode a dobili ovakav odgovor Mirjana Zubčić, pročelnice Grada Zadra: „Svi potrebni pojedinačni akti, odnosno rješenja donesena su i sva tijela gradske uprave, kao i do sad, funkcioniraju uredno sukladno nadležnostima utvrđenim zakonom te se svi poslovi Grada Zadra kojima se ostvaruju potrebe građana redovno obavljaju.”
U samoj odluci piše kako će ono trajati najduže 60 dana dok se ne donese Pravilnik o unutrašnjem redu Grada Zadra. Njim se propisuju prava i radne obaveze svih službenika i namještenika.
Pravilnik je napisan, ali kako smo doznali, upravo danas ga razmatra Povjerenstvo sindikata gradske uprave koje će tražiti da se neke stvari korigiraju.