ZADAR – Novi ustroj Zadarske županije, usvojen na Županijskoj skupštini, prošlog petka je stupio na snagu, a od ponedjeljka trebao bi se početi i primjenjivati.
Tehnički je jedan odjel manje nego do sada, uveden je novi odjel za javnu nabavu i upravljanje imovinom dok je većina odjela promijenilo nazive. Kod nekih odjela su predugi kao što je to poljoprivreda, kod drugih nejasnih poput toga što je posao pročelnika mora, kad je u nazivima drugih odjela ribarstvo, zaštita okoliša, promet… Kod Odjela za proračun i i financije samo se promijenio redoslijed, kao da proračun nije baza funkcioniranja Županije. Znaju li građani u kojem će odjelu od sutra tražiti građevinske dozvole? A znaju li službenici kojem će odjelu pripasti obzirom na opis poslova?
Sve to bi trebalo dovesti do bolje efikasnosti, tvrdi zadarski župan Božidar Longin koji je u rujnu izašao sa svojim ustrojem. Na prozivke oporbenih vijećnika Longin je na skupštini ustvrdio kako neće biti novih zapošljavanja. Možda i neće, ali će se provesti natječaji za pročelnike dva odjela – za javnu nabavu i upravljanje imovinom te za gospodarstvo, turizam, infrastrukturu i EU fondove. Do tada je župan Longin imenovao privremene pročelnike, dosadašnje pomoćnike Nikicu Miletića i Lovru Jurišića.
Najavljeno je uvođenje zamjenika pročelnika. To je radno mjesto koje će se novim Pravilnikom o unutarnjem redu upravnih tijela Zadarske županije po prvi put sistematizirati u Zadarskoj županiji. Potom će rješenja o rasporedu na radno mjesto zamjenika pročelnika donijeti pročelnik ili privremeni pročelnik upravnog tijela. Oni će imati koeficijent 3.1 na 3.800 koliko iznosi bruto osnovica, utvrđena 2011. Godine, navodi se u informacijama koje smo dobili iz Odjel za pravne i zajedničke poslove.
Promijene memoranduma, pečata, kompjutorskih programa, veće plaće zamjenika – sve to će povećati trošak novog ustroja Županije kao što je povećan i u Gradu Zadru koji se također preustrojio. Koliko će se ubrzati i poboljšati usluge građanima – to se tek očekuje.
Ovako je to izgledalo do sad, a ovako će u Županiji na papiru biti od ovog tjedna.
STARO:
1. Ured župana
2. Služba za unutarnju reviziju
3.Upravni odjel za pravne i zajedničke poslove
4. Upravni odjel za proračun i financije
5. Upravni odjel za društvene djelatnosti
6. Upravni odjel za zdravstvo i socijalnu skrb
7. Upravni odjel za gospodarstvo
8. Upravni odjel za poljoprivredu
9. Upravni odjel za razvoj i europske procese
10. Upravni odjel za more i turizam
11. Upravni odjel za prostorno uređenje, zaštitu okoliša i komunalne poslove
12. Upravni odjel za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje
NOVO:
1. Ured župana
2. Služba za unutarnju reviziju
3. Upravni odjel za pravne i zajedničke poslove
4. Upravni odjel za financije i proračun
5. Upravni odjel za javnu nabavu i upravljanje imovinom
6. Upravni odjel za prostorno uređenje, zaštitu okoliša i komunalne poslove
7. Upravni odjel za poljoprivredu, ribarstvo, vodno gospodarstvo, ruralni i otočni razvoj
8. Upravni odjel za gospodarstvo, turizam, infrastrukturu i EU fondove
9. Upravni odjel za obrazovanje, kulturu i sport
10. Upravni odjel za pomorsko dobro, more i promet
11. Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb, udruge i mlade