Tijekom drugog dana sajma World Travel Market (WTM), u sklopu hrvatskog štanda premijerno je prikazan novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice. Predstavljanje novog spota na ovoj, jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi koja se ove godine održava od 6. do 8. studenog, uvertira je u službenu promociju hrvatske turističke ponude na svjetskim sajmovima, a na WTM-u održano je pred dvjestotinjak uzvanika, partnera, suizlagača te predstavnika stranih i domaćih medija. Okupljene su pozdravili ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma. Oni su tom prilikom naglasili važnost novih promotivnih aktivnosti i materijala, ali i važnost UK tržišta za ukupne hrvatske turističke tijekove.
Novi promotivni spot sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti, među kojima su Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić. Iako je Zadranin, Luka Modrić svoju je “rolu” u spotu odradio u Zagerbu s ostalim hrvatskim reprezentativcima. Sliku Zadra u svijet je poslao proslavljeni pijanist Maksim Mrvica, koji je na Morskim orguljama izustio: “Možemo slušati najvećeg hrvatskog glazbenika – Morske orgulje”
Režiser spota je poznati i uspješni hrvatski redatelj i scenarist Nevio Marasović, a partner u projektu je agencija BBDO Zagreb. Ovim se promotivnim spotom Hrvatsku želi dodatno pozicionirati na međunarodnom tržištu kroz poznate i uspješne ličnosti, a nastavno na velike sportske događaje koji slijede u idućoj godini, poput XXIII. Zimskih olimpijskih igara u Koreji, SP-a u nogometu u Rusiji i EP-a u rukometu u Hrvatskoj. Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.