Turistička ponuda Zadarske županije predstavila se uspješno i ove godine na sajmu World Travel Market (WTM) u Londonu od 6. do 8. studenog i to na štandu veličine 26 m2.
Nositelji prezentacije Zadarske županije udruženi pod regionalnim brendom „Zadar Region” predstavili su mogućnosti zadarske regije i to: Turističke zajednice Zadarske županije i grada Zadra, poslovni subjekti: Turisthotel, Hotel Pinija, Hoteli Ilirija, TA Terratravel, te Zračna Luka Zadar. Ove godine se po prvi puta ovakvom nastupu pridružila i predstavila destinacija Vir.
Prezentacija destinacije izuzetno je bitna na ovom najvećem poslovnom turističkom sajmu koji se ove godine održao 37. godinu. WTM je globalna turistička burza koja predstavlja okupljanje svih koji nešto znače u turizmu i ima isključivo poslovni karakter.
– To su iskoristili svi partneri u okviru štanda Zadar Region te su održani brojni sastanci i susreti s kolegama, te razgovori s postojećim i potencijalnim partnerima. Interes za Hrvatsku i Zadarsku regiju su veliki, te najave ohrabruju kako možemo i u sljedećoj godini očekivati nastavak uzleta koji primjećujemo u prepoznatljivosti i interesu, poručuju iz Turističke zajednice.
O važnosti ovog sajma za turističku industriju govori podatak kako se na njemu ostvaruju kontakti u vrijednosti od 2,8 milijuna funti, a u okviru sajma se predstavlja čak 5.000 destinacija iz 200 zemalja svijeta.
Hrvatska turistička zajednica je ponudu naše zemlje predstavila na štandu veličine 280 m2, a na kojem je nastupilo i 25 suizlagača. U sklopu štanda premijerno je prikazan novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice.
Zadarska županija u prvih je 10. mjeseci 2017. godine zabilježila 1,4 mil. stranih dolazaka koji su ostvarili 9,4 mil. noćenja od čega 8,3 mil. u komercijalnom smještaju.
Od ključnih tržišta najprimjećenije povećanje su ostvarili dolasci i noćenja iz UK tržišta – 56% u dolascima i 90% u noćenjima ostvarivši ih 200.000.