Turističko vijeće Turističke zajednice Grada Zadra na jučerašnjoj sjednici riješilo je dva dugotrajna javna natječaja.
Za davanje u zakup poslovnog prostora u prizemlju palače Cedulin odabrana je ponuda tvrtke Potomac, jedina pristigla na ponovljeni natječaj TZ-a. Zagrebačka tvrtka za prostor od 103,1 m² u centru Zadra ponudila je iznos jednak početnoj cijeni zakupa – 180,00 kuna/m² mjesečno.
– Riječ je o tvrtki nositelju ekskluzivne modne marke CROATA koja je kravatu učinila prepoznatljivim hrvatskim simbolom. U palači Cedulin planiraju otvoriti salon s muzejskom interpolacijom u prostoru s ciljem promocije Zadra i Hrvatske kao važnih čimbenika europske kulture kroz kravatu koja simbolizira i promiče vrijednosti zapadne civilizacije, javljaju iz Turističke zajednice u kojoj su zadovoljni ovakvim ishodom natječaja. Predstavnici tvrtke, kojih se prostor iznimno dojmio, prezentirali su im marketinški plan i “muzej u izlogu” kakvog su već postavili u dva hrvatska grada.
Članovi Turističkog vijeća jučer su, nakon gotovo tri mjeseca, donijeli i odabir između 227 prijedloga za novi logotip Turističke zajednice. Najviše im se svidjelo rješenje požeške Radnje, obrta za usluge u vlasništvu Antonija Karače koji će kao najbolji ponuditelj dobiti novčanu nagradu u iznosu 15 tisuća kuna. Novi logotip javnosti će biti predstavljen tek kada se dogovore svi detalji finalne realizacije.