Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica, pod brandom „Vina Croatia – vina mosaica” organiziraju promociju hrvatskih vina, koja će se održati od 18. do 20. svibnja na poznatom trgu Wittelsbacherplatz u Münchenu.
U sklopu programa, koji za cilj ima internacionalizaciju poslovanja hrvatskih tvrtki i proizvoda, ali i promociju Hrvatske kao turističke destinacije, predstavit će se 12 hrvatskih tvrtki među njima su i dvije iz Zadarske županije. To su Maraska, tvrtka s dugodišnjom tradicijom u proizvodnji likera i sirupa, te MasVin, nagrađivana poljoprivredna zadruga iz Polače.
Posjetitelji će na jednom od centralnih trgova u Münchenu, svaki dan od 12 do 20 sati, imati mogućnost kušanja nekih od najboljih hrvatskih vina i delikatesa i to u sklopu brojnih štandova, dok će se u „gastro kući” svakodnevno kuhati tradicionalna hrvatska jela.
Osnovni cilj ovakvih akcija je plasman hrvatskih proizvoda na novim tržištima te promocija među novim kupcima pa će se promocije nastaviti i u drugim zemljama iz kojih u Hrvatsku dolazi najviše turista.
Projekt „Vina Croatia – Vina Mosaica” okuplja domaće proizvođače vina s ciljem pozicioniranja Hrvatske na vinskoj karti svijeta. Proizvođači na tržište izlaze zajednički, s prepoznatljivim brendom, nastojeći povećati prodaju na domaćem i stranom tržištu te povećati konkurentnost domaćih vina. Kod predstavljanja hrvatskih vina naglasak je na povijesnoj baštini proizvodnje, kvaliteti, jednostavnosti i pristupačnosti koje se promoviraju u Njemačkoj kao najvažnijem emitivnom za tržištu hrvatski turistički sektor.