Čitatelj nam je javio situaciju koja se sinoć i danas odvijala u jednom trgovačkom centru u Zadru.
– Kupili smo sladoled u 21:55 sati, a u 22:05 je već bio rastopljen. U trgovini tvrde da je sve u redu s temperaturom u njihovim hladnjacima, no to nije istina, poručuje Zadranin uz priložene fotografije računa i kupljenog proizvoda (podaci poznati redakciji).
Artikal je vratio, a tek tu priča počinje biti neobična. Naime, čitatelj javlja kako je sladoled, koji su on i njegova obitelj otvorili i u njemu greškom ostavili tomplomjer, vraćen na police trgovine unatoč njegovom upozorenju da isti više nije za prodaju.
Ove je primjedbe, osim medijima, uputio i na adresu za pohvale i pritužbe poslovnice. Sladoled je vjerojatno već i prodan, poručuje nezadovoljna mušterija, dok se čeka reakcija novog kupca kojeg će zasigurno u omiljenoj poslastici iznenaditi “gratis proizvod”.