– Njemačka je jedan od najvećih vanjskotrgovinskih partnera Hrvatske, točnije, jedno od pet najvećih izvoznih tržišta za naše proizvode i najvažnije tržište za izvoz usluga. Kada govorimo konkretno o vinarstvu Njemačka nam je drugi izvozno tržište, no s obzirom da su Nijemci naši dobro poznati turisti koji ostvaruje najveći turistički promet još ima potencijala kako bi se izvozna brojka povećala, zato smo ovdje, rekao je predsjednik HGK Luka Burilović na promociji hrvatskih vina pod brandom Vina Croatia – vina mosaica, koja se održava od 18. do 20. svibnja na poznatom trgu Wittelsbacherplatz u Münchenu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice.
München je ujedno i nezaobilazno mjesto europske i svjetske eno-gastronomije, a HGK ovakvim akcijama pokušava domaćim vinarima pomoći da dođu do novih tržišta i novih kupaca, a promocije sa HTZ-om nastavit ćemo i u drugim zemljama iz kojih dolaze turisti u Hrvatsku, dodao je Burilović.
Posjetitelji na jednom od centralnih trgova u Münchenu ovaj vikend od 12 do 20 sati, imaju mogućnost kušati neka od najboljih hrvatskih vina i delikatesa i to u sklopu brojnih štandova na kojima se predstavlja 12 hrvatskih tvrtki među kojima su dvije zadarske – Maraska i PZ MasVin.
– Hrvatska eno-gastronomija na najbolji način predstavlja našu tradiciju, pa su autohtoni okusi i njihova promocija ključni korak u približavanju ukupne hrvatske turističke ponude na stranim tržištima. Navedeno posebice vrijedi za Njemačku, jedno od naših najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg godišnje ostvarujemo gotovo 3 milijuna dolazaka gostiju, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić nadodavši kako je u dosadašnjem djelu turističke godine s njemačkog tržišta ostvaren porast broja dolazaka gostiju od 19 posto.