ZADAR– Udruženo oglašavanje kod niskotarifnih kompanija od ove godine je drugačije organizirano.
Uz Ryanaira, zadarska destinacija će se reklamirati kod još dvije aviokompanije easyJet i Eurowings (bivšu Germanwings) koji održavaju linije iz Zračne luke Zadar. Iznos je teško doznati, ali u Turističkoj zajednici Zadarske županije kažu kako će biti isti kao lani. Posljednji poznat iznos bio je 12 milijuna kuna koliko se davalo samo za Ryanair koji ima najviše linija i koji je dosad broj svojih komercijalnih letova uvjetovao s iznosom za tzv. udruženo oglašavanje, odnosno reklamiranje na osnovu kojeg on dobivaju putnike.
Pred gradskim vijećnicima u srijedu će na Gradskom vijeću biti predstavljen ugovor prema kojem bi se Grad obvezao sufinancirati ove strateške promotivne kampanje s 1.75 milijuna kuna. Taj iznos uplatio bi se Turističkoj zajednici Grada kroz tri rate – 750 tisuća kuna 20. srpnja te po 500 tisuća kuna 20. kolovoza i 20. rujna.
Od ove godine novac neće putem Zračne luke biti uplaćivan akontacijama, već će ga kod istih aktera prikupljati TZ Grada i Županijska TZ koja je više od 10 godina bila formalni nositelj tog projekta. Dolazak prve niskotarifne kompanije (Ryanair) u Zračnu luku Zadar bio je revolucionaran pothvat tadašnje direktorice Katice Pupić Bakrač jer se otvorio najvažniji kanal za stvaranje gradskog turizma i produžetka turističke sezone.