ZADAR- Glavni ured Hrvatske turističke zajednice obavijestio je javnost o srpanjskoj statistici. Nije bilo čuvenih srpanjskih rupa već povećanje od 2 posto više nego lani.
U brojkama to je 4,6 milijuna dolazaka i 31 milijun noćenja U srpnju je najviše noćenja ostvareno u Istri (8,1 milijun), Splitsko-dalmatinskoj županiji (6 milijuna) te na Kvarneru (5,8 milijuna). Zadarska županija s 4,9 milijuna noćenja je na četvrtom mjestu.
HTZ je svoj udarni spot bazirao na sportašima, uglavnom nogometašima. Nakon uspjeha Vatrenih, kažu kako nastavljaju s promocijom Hrvatske kroz najpoznatije reprezentativce.
– I to putem on line kanala gdje Vatrene povezujemo s destinacijama iz kojih dolaze. Vizualno i komunikacijski spojili smo Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Zadar i Luku Modrića, Omiš i Ivana Perišića, Imotski i Antu Rebića, Karlovac i Dejana Lovrena, itd.”, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Hoće li to zadarskoj destinaciji, koja se vezuje s najboljim i najcjenjenijim nogometašem, kapetanom reprezentacije, donijeti turistički boom.