Cromaris, sa sjedištem u Zadru, u prvih je devet mjeseci ostvario prodaju od 6.260 tona, što je za 11 posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem. Količinska prodaja na izvoznim tržištima porasla je 16 posto, od čega najviše na talijanskom, francuskom i njemačkom tržištu. I nadalje se oko tri četvrtine količinske prodaje i 80 posto prihoda od prodaje ostvaruje na inozemnim tržištima. U uvjetima snažnog dampinga konkurencije na ključnim izvoznim tržištima, ostvaren je porast prosječnih cijena od dva posto. Primjerice, u Italiji, ključnom izvoznom tržištu, Cromaris postiže prosječne cijene svježe ribe veće za 40-ak posto u usporedbi s grčkom i turskom konkurencijom. U skladu s rastom količina i cijena u prvih devet mjeseci 2018. godine ostvaren je porast prihoda od prodaje za 14 posto. Prihodi od prodaje diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe, porasli su za 55 posto. Trenutno čine gotovo 40 posto udjela u prihodima od prodaje, što je u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije. Rast prihoda, promjena prodajne strukture i poboljšanje troškovne učinkovitosti utječu na rast operativne dobiti od 11 posto. Ostvarena je neto dobit u iznosu od 21,4 milijuna kuna, što predstavlja rast od 31 posto. Cromaris intenzivno radi na daljnjem jačanju marketinško-prodajne organizacije, osobito na strateškim izvoznim tržištima – Italiji, Francuskoj i Njemačkoj – ključnim za daljnji rast tvrtke. U proizvodnom dijelu nedavno je dovršena investicija u mrjestilište vrijedna 130 milijuna kuna, koja znatno pridonosi strategiji ubrzanog rasta i razvoja tvrtke.