ZADAR– Na zadarskoj rivi odvijaju se radovi na sanaciji štete koju je prouzročilo olujno jugo početkom prošlog tjedna.
Iz Grada Zadra angažirali su tvrtku Stipčević koja za njih obavlja radove na održavanju javnih površina. Oni će morati obaviti i sanaciju podmorskog dijela gata na rivi za koji je potvrđeno da je podlokan, odnosno da je more demoliralo kameno temelje mula. On je do bombardiranja Zadra pred kraj Drugog svjetskog rata bio znatno duži nego li danas.
Umjesto održavanja tog povijesnog dijela rive, Grad Zadar je prije 10 godina donio odluku o korištenju Gata Obale Petra Krešimira IV koja teško da je ikad bila primjenjivana. Njome je gat određen kao mjesto uz koje su se mogli privezivati turistički i ribarski brodovi, ali najduže sat vremena. Toliko je apsurdna da se u njoj navodi kako je zabranjeno pristajanje i vezivanje trajekata bez dozvole Poglavarstva. Zato je godinu dana kasnije riječ Poglavarstvo zamijenjena Gradonačelnikom. Na platou je zabranjen dovoz vozilima bilo kakvih potrepština za brodove. Određene su i kazne: čak 10 tisuća kuna za pravne osobe koji se ne drže tih odredbi. Odlukom se zabranjuje i držanje naprava i robe bez dozvole uz kaznu od 1000 kuna.
Za nadzor te odluke nadležni su komunalni redari i za to zakonom nadležne službe. Koje? Odluka, koja nema veze za životom i stvarnim stanjem, ni nema svoj autora. Donesena je u vrijeme pročelnika za komunalne poslove Jure Zekanovića, a još uvijek je na snazi.
Povodom razbijenog mula, podsjećamo nadležne na raspadajuću odluku koja je zapravo “mrtvo slovo na papiru”.