ZADAR – Hoće li se Uprava Jadrolinije očitovati o izvanrednom iskrcaju kojeg su potpisali zapovjedniku trajekta Vladimir Nazor, pitao je to na jučerašnjem skupu zaposlenika u Rijeci sam kapetan Ivica Gobin kojem je izrečena takva kazna. Hoće, netko mu je obećao.
Vjerojatno neće, kao što se na naše pozive ne javlja uvijek ljubazna i dostupna glasnogovornica Jadrolinije koju od jučer to isto želimo pitati.
Zato nam se javio član Nadzornog odbora Jadrolinije Nediljko Bulić iz Splita, koji je kao zamjenik predsjednice Radničkog vijeća želio pojasniti kako je on taj zbog kojeg je došlo do incidenta u Gaženici. Bulić je zbog prijetnji koje je dobivao tražio zaštitare na skupu zaposlenika koji se trebao održati na trajektu Vladimir Nazor. Međutim, kapetan Gobina odbio je primiti na brod zaštitare koje su u strahu od zaposlenika željeli imati uz sebe isti ti predstavnici radnika. Nakon što mu nismo dali mogućnost da on naš tekst autorizira prije objave, Bulić je uz konzultaciju pravnice Jadrolinije, povukao svoju izjavu.
Incident se zbio i na skupu zaposlenika Jadrolinije u Splitu. O tom se očitovao Sindikat pomoraca Hrvatske na svojoj stranici. Iz tog središnjeg sindikata pomoraca većina članova iz Jadrolinije prešli su u dva tzv. kućna sindikata.
I lako što se vode ratovi među sindikalistima kada se to događa i unutar Uprava državnog brodara – jedan član Uprave tuži drugog a predsjednik pojma nema. Ne pamtim da je Jadrolinija, nakon što je na 12 godina dobila sve državne koncesije i ne treba strahovati od konkurencije, ikad bila na nižim granama. Bez obzira na rezultate poslovanja, politika „zavadi pa vladaj” interesnih grupacija u neuređenom sustavu Jadrolinije, pretvara se u rat na našem brodu.
On bi itekako trebao zabrinuti Trojstvo ministara Olega Butkovića, Zdravka Marića i Gari Cappellija koji čine skupštinu kompanije od Države subvencionirane. I svi ti sukobi događaju se uoči dodjele Plavce vrpce Sindikata pomoraca i Dana pomorstva koji se održavaju u Zadru, na „opasnom” zadarskom plovnom području.