Rekonstrukcija Ulice Nikole Šubića Zrinskog, u režiji Hrvatskih cesta, donijela je niz kritika i pitanja koja je danas na sjednici Gradskog vijeća iznio vijećnik Akcije mladih Antonio Baus. On je Branka Dukića upitao je li on gradonačelnik grada Zadra ili samo dijela grada.
– Tko je projektant? Postoji li studija prometa koja opravdava zamjenu rotora sa semaforima? Je li Grad pokušao pronaći kvalitetnije prometno rješenje i ponuditi ga investitoru, npr. jednosmjeran promet oko bolnice s dvije trake? Sigurno su stručnjaci mogli smisliti nešto osim četiri trake bez nogostupa. Jeste li barem pokušali zaštititi rimski akvadukt star više tisuća godina? Zatrpali smo ga i preko njega napravili cestu. Osjećate li krivnju jer ste pod izlikom da nemate ovlasti dozvolili takvu nebuloznu sramotu u centru grada? Ne mislim samo na rotor, već na kompletnu prometnicu. Zašto za tu spodobu ne vrijede odredbe iz trećih izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Zadra gdje u članku 253. stoji kako minimalna širina nogostupa iznosi 1,5 metara? Zašto ste dozvolili da se prihvaćeno rješenje rotora zamijeni s prethodno, provjereno lošijim, rješenjem semaforiziranog raskrižja? Zašto umjesto nepotrebne četiri trake asfalta niste inzistirali na pojasu zelenila ili pak biciklističkim stazama? Niste pokazali brigu, samo ste digli ruke, poručio je Baus.
Gradonačelnik je zamolio građane za strpljenje.
– Imam i ja nekih zamjerki, bio sam tamo. Raspravljamo o nekim stvarima koje treba korigirati, ali vjerujem struci. Prema nekim studijama ispalo je da će biti bolje ovako. Pričekajmo pa ćemo vidjeti hoće li se pokazati tako ili će biti gore. Moramo razmišljati unaprijed – pet, deset pa i 20 godina. Vjerujem da će se jednom dogoditi Vrata Zadra pa ćemo možda reći da nam je ta prometnica pretijesna. Vidjet ćemo za godinu dana jesu li stručnjaci pogriješili ili je to to, odgovorio je Dukić.