ZADAR– U odnosu na prošlogodišnji proračun od 14.315.000, kuna, TZ Grada Zadra u 2019. godini trebala bi imati prihod od 15.750.000 kuna. Proizlazi to iz financijskog plana i programa poslovanja ureda TZ Grada, prvog kojeg potpisuje novi direktor Mario Paleke. Plan je prihvatilo Turističko vijeće ne čelu s gradonačelnikom Brankom Dukićem te skupština TZ Grada Zadra.
Povećan prihod zasniva se na povećanju boravišne pristojbe za 2 kunu po osobi i noćenju u 2019. godini, što će s lanjskih 6.9 milijuna ove godine biti 8.5 milijuna kuna. Iz blagajne TZ Grad, namjenski udio boravišne pristojbe od zakonskih 30 posto povećat će transfer Gradu Zadru na skoro 2.5 milijuna kuna. Taj novac bi gradska uprava trebala namjenski uložiti u komunalno uređenje destinacije.
U odnosu na lanjskih plan, u ovogodišnjem se ističe gotovo dvostruko povećanje za sportske aktivnosti. Za njih je namijenjeno milijun kune ” Turistička zajednica grada Zadra planira u 2019. godini uložiti značajnija financijska sredstva za potporu većih sportskih manifestacija, posebice organizaciju istih u razdoblju pred i posezone”, navodi se u obrazloženju te stavke. TZ Grada u prošloj godini uložila je 550 tisuća kuna u sportske manifestacije.
Drugo najveće povećanje bit će sudjelovanje TZ Grada u uređenju grada – s 315 000 na 730 tisuća kuna. Obrazložen toga je kako „ Iz godine u godinu sve je veća i vidljivija uređenost naših turističkih mjesta, te samog grada Zadra, što utječe na zadovoljstvo gostiju, koji se u sve većem broju odlučuju na ponovni dolazak u Zadar. Turistička zajednica grada Zadra planira u dogovoru s Gradom Zadrom inicirati i nastojati unaprijediti uređenje plaža prije početka turističke sezone..”
Za kulturno-zabavne manifestacije lani je bilo 3.3 milijuna kuna. Ove godine za to su namijenjena tri milijuna uz koje se navodi: “Osim manjih događaja, u 2019. godini planira se dovođenje svjetski poznatih grupa te organizacija ljetnih festivala. Uz novi prostor za održavanje koncerata, atrij obnovljene palače Cedulin, TZ grada Zadra disperzirat će događanja po raznim lokacijama unutar povijesne jezgre, nastojeći oplemeniti i oživiti ostale dijelove grada poput Trga Petra Zoranića, Trga sv. Krševana, Kampo Kaštela i ostali.”
Iz turističke blagajne lani je na razno razne oblike komunikacije i oglašavanja potrošeno 2.2 milijuna kuna. Ove godine će to biti 2.8 milijuna kuna, s tim da se održavanje internet stranice s 80 povećava na 310 tisuća kuna. Povećano je ulaganje u edukaciju zaposlenih za koju je lani bilo namijenjeno svega pet tisuća kune, a ove godine čak 30 tisuća kuna.
Na otplatu kredita s kojim se gradio i opremao Turističko informativni centar kao i lani odlazi 1.5 milijun kuna.