Ravnateljstvu zadarske bolnice trebalo je 24 sata da nam se očituju na pritužbu koju smo dobili od građana koji su se požalili da ih struja trese kada uzimaju kartu kojom plaćaju parkiranje na parkingu Poliklinike.
“U trenutku kad je uočena poteškoća u funcioniranju aparata na parkiralištu Poliklinike Opće bolnice Zadar obaviještena je ovlaštena tvrtka zadužena za održavanje navedenog sustava. Poteškoća se sastojala u prijenosu statičkog elektriciteta pri dodiru metalnog tipkala za uzimanje parking karte. Naglašavamo kako aparat nipošto nije ispuštao struju kako navodite u upitu. Nakon pregleda, izvedena je izmjena božičenja i uzemljenje tipkala. Međutim, kako navedeno nije otklonilo prijenos statičkog elektriciteta odlučeno je da se tipkalo zamijeni novim koji će biti od plastike ili obložen gumom kako bi se spriječile daljnje poteškoće u rukovanju aparatom, najavili su iz pisanog očitovanja kojeg potpisuje ravnatelj bolnice dr. Željko Čulina.
Od našeg sugrađanina smo doznali i kako su iz Uprave Bolnice stavili obavijest da aparat nije u redu, ali tvrtka koja održava sustav ili je zakupila parking, što javnosti nije baš jasno, tražila je da se to ukloni.
Taj sustav, ugrađen tijekom popravnih radova na Poliklinici koje je izvodio solinski Inero, od samog početka je bio problematičan. Zbog toga su jedno vrijeme rampe bile dignute. Sada korisnike, pacijente koji imaju jedan sat besplatno, trese struja, a osoblje Poliklinike nema se gdje parkirati jer im se ne daju povlaštene karte.