Tročlana uprava Tankerske plovidbe dobila je od 1. srpnja novi mandat od četiri godine.Uz Maria Pavića koji je od 1. srpnja 2013. godine, dan kada je Hrvatska ušla u Europsku uniju, bio jedini član Uprave, Uprava najveće hrvatske brodarske kompanije je proširena. Prvo s financijskim direktorom Nikolom Koščicom a onda i s Ivanom Pupovcem.
Od kraja prošle godine prokurist zadarskog brodara je Mate Valčić. Jedno vrijeme je prokuru imao jedini doktor znanosti u Tankerskoj plovidbi, Petar Kragić koji je otišao u mirovinu.
Do nekih promjena je došlo i u sazivu Nadzornog odbora.
Predsjednik NO je Luka Kolanović, zamjenik Ivica Pjaca, a članovi Petar Rovis, te Dijana Jerolimov od rujna 2018. godina kada je Pupovac prešao u Upravu, dok je Joško Markov od početka ove godine dobio novi mandat.
– Četvrti kvartal 2018. godine označio je kraj duge i bolne oluje nakon dvije turbulentne godine na međunarodnom tržištu, napisao je predsjednik Uprave uz izvještaj o financijskom poslovanju Tankerske plovidbe u 2018. godini koja je završila sa 63 milijuna kuna dobiti. Najteže je bilo za tankere a onda je zbog izostanka novogradnji povećana vozarina. U Pavićevoj studioznoj analizi tržišta za sve vrste brodova posebeno mjesto imaju tankeri. Tu dolazi do novih pojava spajanja li i regulative o ekološkim standardima, a druga polovica 2019. godine donijela bi stabilizaciju, predviđa kapetan zadarskog brodara.
Prošle je godine Tankerska plovidba prodala dva stara broda Nin i Molat za 26 milijuna kuna, te 37 posto udjela u dionicama Viktor Lenca. No, još uvijek ne uspijevaju se riješiti balasta projekta turističkog lječilišta Ninsko blato. Tankerska plovidba ima 11 tankera i pet brodova za rasute terete u svojoj floti. Nema najava novogradnji.
Poslovanje Tankerske plovidbe vrlo je složeno s obzirom na domaće uvjete, specifične pomorske standarde te stalne promjenjivost na svjetskom tržištu za čije praćenje potrebna je velika umješnost menadžmenta najveće brodarske kuće u Hrvatskoj.