Lučka uprava Zadar nigdje nije obavijestila o promjeni mjesta parkiranja u trajektnoj luci Gaženica, kao ni o novom koncesionaru.
Barem o tome ništa ne znaju stalni korisnici parkirališta od kojih doznajemo kako su prešli s druge strane četverotračne ceste polovicom prošlog mjeseca.
Parkiralište više nije na zemljanoj, nikad uređenoj površini, nego na dijelu novog parkinga koji je građen kada i zgrada terminala. Veći dio parkirnog prostora i dalje je zatvoren i slobodan, jer je namijenjen koncesionaru ZIPO i bit će u upotrebi kada Gaženica postane “home porte” za neku kruzersku kompaniju. Je li novi parkirni prostor dostatan, vidjet će se ove turističke sezone.
Uz zgradu privremenog terminala, također je parking koji je dodijeljn novom koncesionaru, ali je jučer, kada je na njega bio veliki pritisak, bio nedostupan. U aparatu nije bilo papira za karte, pa se rampa nije podizala. Ali kome to reći?
Nedjeljom i blagdanom do 30. lipnja, parkiralište se ne naplaćuje pa iz Max plastike, novog koncesionara, nije bilo nikog u Gaženici.
Max plastika, zadarsko poduzeće u kojem je suvlasnik Ivica Surać, dobila je koncesiju na ponovljenom natječaju Lučke uprave Zadar. Druga Suraćeva tvrtka, Sarag Gaženica, na mjestu dosadašnjeg parkirališta, trebala bi početi gradnju smještajno – komercijalnog centra, ako im je Ministarstvo graditeljstva izdalo dozvolu koju čekaju od prošle jeseni.