Radovi na uređenju državne ceste DC407 kroz Zadar završeni su prema najavi, a trafostanica će biti izmještena nakon ishođenja građevinske dozvole, odgovor je kojeg smo dobili iz Hrvatskih cesta.
To znači da radovi nisu dovršeni, jer izmještanjem te trafostanice, treba dovršiti i nogostup. Gdje je zapelo s ishođenjem građevinske dozvole u Gradu Zadru i kada će se dogoditi to dugo najavljivano izmještanje, to je pitanje za Elektru.
Iz Hrvatskih cesta su nam pojasnili tek kako onaj znak o prestanku pješačke staze za sto metara nema veze s njihovim radovima i stanju na terenu. Naime, nogostup prestaje upravo na mjestu gdje je nedovršen zbog sporne trafostanice koju je trebalo davno riješiti.
– Znakovi za završetak pješačke staze su ostavljeni zbog najave izvođača radova na zgradi dnevne bolnice da će zatvoriti nogostup uz ogradni zid bolnice kada postavi kansku dizalicu iz sigurnosnih razloga, najavili su iz Hrvatskih cesta.
U odgovoru na naša pitanja, razjašnjena je još jedna važna stvar:
Širina nogostupa izvedena je prema projektu i građevinskoj dozvoli. Predsjednik Uprave (Josip Škorić, op.a) se ispričao zbog stupova javne rasvjete koji su bili u nogostupu, ali su naknadno izmješteni izvan nogostupa, tvrde u zadarskoj ispostavi Hrvatskih cesta. Međutim, jedan stup je ostao za uspomenu, javljaju nam građani s terena.
Da nogostup na cjelokupnom potezu nije izveden prema tada važećem Prostornom planu koji je propisivao širinu 1.20 metar, a koja je prema posljednjim izmjenama mora biti metar i pol, ustanovili su prvo naši čitatelji, pa policija i onda pješaci. I zato je nogostup na tom potezu i dobio oznaku “hahaha”. A mogao se naknadno i proširiti, predlagali su nadležni iz gradske uprave investitorima. U konačnici Hrvatske ceste su u pravu jer je Grad Zadar izdao građevinsku dozvolu za takve nogostupe.
– Komisija Grada Zadra obavit će tehnički pregled. Zahtjev za izdavanje uporabne dozvole uputit ćemo kada kompletiramo dokumentaciju propisanu Zakonom o gradnji, najavili su iz Hrvatskih cesta.
Pitali smo ih i koliko će na kraju koštati cjelokupan zahvat obnove državnih cesta u Zadru u odnosu na izlicitirani iznos tvrtke Sarađen od 35 milijuna kuna. Okončani obračun s izvođačem radova obavit će se najranije za par mjeseci kada se prekontrolira cjelokupna dokumentacija, odgovorili su investitori.
A povod naših upita je bila “prepreka” u obliku otoka na koju vozači nailaze kada se prestrojavaju u lijevi skretač za raskrižje prema Murvičkoj (vidi fotogaleriju Krešimira Sorića). Nije obilježen, a noću je vrlo opasan.
Znakovi obaveznog obilaska s desne strane na otocima u Tuđmanovoj ulici propustom izvođača nisu naručeni zajedno s ostalim znakovima pa će se postaviti naknadno, priznali su iz Hrvatskih cesta. Oni su nam ljetos najavili kako će Nasadi ozeleniti i održavati te za sada zemljane otoke, ali to se nije dogodilo.