Hrvatska turistička zajednica napokon se okrenula nautičkom sektoru koji je ove godine poslovao sa 70 posto lanjskog prometa. Oni će putem emisije „Safe harbour” promovira nautički turizam na Nautical Channelu, kojeg prati više od 200 milijuna gledatelja u preko 100 zemalja svijeta. Među 20 izabranih destinacija su Ugljan i Dugi otok.
Iz različitih hrvatskih nautičkih destinacija emisija u trajanju od 25 minuta, emitira se iz različitih hrvatskih nautičkih destinacija s ciljem predstavljanja Hrvatske kao sigurne i poželjne nautičke destinacije te privlačenja što većeg broja nautičara u našu zemlju.
Destinacije koje će se promovirati kroz 20 emisija na Nautical Channelu su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok. Osim turističke ponude samih destinacija, kroz emisije će se predstaviti različite atrakcije i zanimljivosti za nautičare, sigurne luke i uvale, marine te bogata hrvatska eno-gastronomska ponuda. Poseban naglasak u emisijama stavljen je na izvrstan hrvatski prometni položaj i blizinu emitivnih tržišta, a boravak na nautičkim plovilima istaknut je kao jedan od najsigurnijih oblika smještaja.
„Hrvatska je i ove godine dokazala da je jedna od najboljih nautičkih destinacija Mediterana. U ljetnom dijelu godine nautički charter ostvario je 70 posto prošlogodišnjeg rezultata, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, napomenuvši kako je u dosadašnjem dijelu rujna ostvareno gotovo 200 tisuća noćenja u nautičkom charteru.