i RO-RO promet a kojeg bi trebao izgraditi budući koncesionar.
U nasipanj mora, nastao je plato za budući lučki terminala površina 5,8 hektara, a uloženo je 19 milijuna eura iz kreditne linije.
Lučka uprava pokušala je po istom modelu koncesioniranja napraviti i ribarsku luku, ali im to nije pošlo za rukom.
Tek po dobivanju novca iz EU fondova, bila je moguća investicija u ribarsku luku, koja se do sad koristila u bazičnoj formi operativne obale. S projektom čija je izvedba počela prije mjesec dana, ribari će dobiti dužu obalu i infrastrukturu koja će im olakšati posao. Do tada su se morali iseliti sa svojim brodovima.
Izabrana zajednica ponuditelja Kali gradnja aktivirala je jedino gradilište u Gaženici. Ista firma idućeg mjeseca bi trebala okončati radove na dogradnji ribarske luke u Veloj Lamjani.
Na kopnenom i morskom dijelu gradilišta, priprema se infrastruktura za nove sadržaje i vezove ribarske luke. Posao od 21 milijun kuna, započet u rujnu trebao bi se završiti za 14 mjeseci. Ovako izgleda jedino gradilište u Gaženici, snimljeno sredinom ovog tjedna: