Podsjetimo, kako bi dobili EU sredstva za obnovu, nadležni su zadarsku rivu pretvorili u lučko područje i predali Lučkoj upravi Zadar.
– Da bi zadovoljila kriterije, riva mora imati jednu liniju, koja može biti redovita ili zamjenska u slučaju nevera, ali ono što je bio i ostaje cilj je uređenje rive i produženje gata. Vjerojatno će tu biti jedna linija. Koja će to biti? Ona je vjerojatno prijavljena Preko-Zadar. Da li će to biti jedan brod na električni pogon na liniji do Gaženice, Vira… Sve te stvari tehničke prirode su moguće, ali ono što je konačni cilj je uređenje gradske rive.
Radeta smatra da će uvođenje državna linije definitivno promijeniti njezin izgled.
– U ugovoru ste naveli da uvodite liniju Preko – mul. To ste nam prešutjeli, danas ste je prvi put spomenuli. Činjenica je da ćemo tamo imati brod koji će stajati 24 sata, što znači zabranu kupanju i boravljenja na tom jednom dijelu.
Dukić mu je replicirao pitanjem: Zašto inače služi mul kad se napravi?