Pridržavajući se svih epidemioloških mjera i preporuka, u organizaciji Grada Zadra, 8. veljače, započela je još jedna u nizu edukacija organiziranih u okviru projekta Mreža ZaDar – mreža inovativnih vrtića po mjeri djece i roditelja, financiranog iz Europskog socijalnog fonda s 14,2 milijuna kuna.
Prisutne je pozdravio pročelnik Upravnog odjela za odgoj i školstvo Grada Zadra, gospodin Joso Nekić, istaknuvši izuzetan doprinos ovog projekta zahvaljujući kojem roditelji lakše usklađuju svoje poslovne i obiteljske obveze i u okviru kojeg se zaposlilo preko 70 osoba. Dodao je kako se rad vrtića unaprijedio i nabavom nove opreme te brojnim edukacijama poput odgoja za održivi razvoj, Montessori edukacije, ranog učenja engleskog jezika, senzorne integracije i sl. na koncu je poručio kako se nada uspješnom povlačenju sredstava i iz budućih natječaja te zaželio polaznicama uspješan rad.
Na edukaciji sudjeluje 15 odgojno-obrazovnih djelatnika, 11 odgojitelja i 4 pedagoga iz sedam partnerskih vrtića.
Voditeljica edukacije Marijana Vrdoljak s Odsjeka za rani i predškolski odgoj, Učiteljskog studija u Splitu, ima bogato iskustvo na području primjene informacijske i komunikacijske tehnologije u učenju i poučavanju, koje će na zanimljiv način pokušati približiti svim sudionicima edukacije.
Danas je korištenje i primjena informacijske i komunikacijske tehnologije, odnosno digitalna kompetencija jedna od ključnih kompetencija u programu predškole. Stoga je glavna svrha ove edukacije upravo jačanje kapaciteta odgojitelja/ica i članova/ica stručne službe za primjenu inovativnih pristupa, digitalnih alata i kreativnih metoda u poučavanju djece predškolske dobi kako bi djeca, ali i oni sami što bolje ovladali onim znanjima i vještinama koje će moći koristiti u svom daljnjem radu.
Sudjelovanjem u ovoj edukaciji osim što će unaprijediti svoja znanja u području informacijske i komunikacijske tehnologije s naglaskom na digitalne alate u učenju i poučavanju, polaznici će upoznati i mnogobrojne mogućnosti koje nude digitalni izvori i materijali u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi, te važnost razvijanja svijesti o pravovaljanom korištenju IKT-a u radu s djecom predškolske dobi. Odgojitelji i stručni suradnici po završetku ove edukacije razvit će i kompetencije potrebne za primjenu inovativnih pristupa i sadržaja, te planiranje i izradu materijala za program predškole uz pomoć navedenih alata.
U cilju održivosti usvojenosti znanja, nakon održane edukacije, za polaznike će se izraditi smjernice za upotrebu IKT alata koje će biti moguće koristiti i nakon projekta.