Hrvatska udruga za odnose s javnošću otvorila je javni poziv za prijavu najboljih komunikacijskih projekata u 2020. godini. Natječaj je otvoren do 4. ožujka, a osim hrvatskih komunikacijskih projekata od ove godine očekuju se i prijave iz Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije.
Nagrada je priznanje stručnjacima za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi komunikacijskih projekata u prošloj godini. Nagrade će biti dodijeljene u 11 natjecateljskih kategorija i tri posebne: Komunikator godine, Šipak godine – antikomunikacija godine i Grand Prix za razvoj struke.
Grand PRix je tijekom proteklih godina doživio brojne promjene koje su temeljene na iskustvu i praksi članova žirija, potrebama prijavitelja i trendovima na tržištu. Inovativnost i razvoj Grand PRix-a rezultirao je proteklih godina značajnim povećanjem broja prijavljenih komunikacijskih projekata. Nagrada ima kontinuitet dug već četrnaest godina te će se ove godine nagrada proširiti i izvan granica Hrvatske. Svoje projekte na ovogodišnji Grand PRix mogu prijaviti agencije, korporacije, nevladine organizacije i javne ustanove iz Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine. Pravila prijave projekata iz regije definirana su Pravilnikom o dodjeli godišnjih nagrada, a prilika je to da se i naši nacionalni projekti okušaju i na regionalnom natjecanju u čak šest kategorija.
Nacionalne projekte ocjenjivat će žiri od 13 članova dok će projekte iz regije ocjenjivati žiri sastavljen od po tri predstavnika država sudionica, odnosno iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.
Prijavnica, pojedini rokovi, upute za prijavu te ostale korisne informacije potražite na mrežnoj stranici www.huoj.hr.