U Ulici Mihovila Klaića, od Trga prema Četiri kantuna, često se mijenjaju stanari gradskih prostora. Najnoviji je trgovina pod nazivom Drniška tradicija. Oni su se nedavno izmjestili iz Ulice Brne Krnarutića, kod crkve sv. Krševana u Ulicu Mihovila Klaića koja je frekventnija. Uz poznati drniški pršut trgovina suhomesnastih delicija u susjedstvu ima, a što drugo nego li suvenirnicu.
Nova ponuda na zadarskoj ribarnici je uzgojen gof iz kaveza Cromarisa. Najavljeni zubatac još nije stigao u prodaju. Svejedno kupaca nema, požalili su se na ribarnici kao i na gradskoj tržnici.
Jedan od najstarijih zadarskih obrtnika kaže kako građani radije idu kupovati na pijacu na Relju jer tamo ima više ljudi. Radni je dan, ali to nije jedini razlog slabog prometa u Gradu. Bogatija i vidljivija ponuda, također nije dovoljna da se dolazi kupovati u gradsko središte, pa čak ni otvorene terase ugostiteljskih objekata.
Kao da je sve stalo i čeka – ne samo buđenje uz proljeće, nego i neke dane kada će se maske skinuti, a ta neizvjesnost življenja je najgora.
Unatoč najavi ministra zdravstva Vilija Beroša kako su “idući tjedni pred nama ključni”. Sprdanje s godišnjicom iste takve izjave ministra za koronu, ključni su dokaz PR politike koja navodno upravlja krizom preko takvih floskula na koje odavno ne padaju ni najnaivniji.