Koronakriza je krajem prvog i tijekom drugog tromjesečja 2020. uzrokovala brojne logističke izazove u distribuciji svježe i prerađene ribe, izvjestili su iz Adris grupe o poslovanju Cromarisa sa sjedištem u Zadru.
Zatvaranje ugostiteljskih objekata na ključnim tržištima dovelo je do pomaka prema maloprodajnim lancima. To je zahtijevalo brzu prilagodbu u prodajnom portfelju te organizaciji proizvodnje i distribucije.
Cromaris je u 2020. godini ostvario prodaju od 10.376 tona ekvivalenta svježe ribe, što je za devet posto više u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski rast od 17 posto. Cromaris na inozemnim tržištima ostvaruje 84 posto prodanih količina i 86 posto prihoda od prodaje. Prihodi od diferenciranih proizvoda, prije svega svježe očišćene i pakirane ribe – fileta brancina, orade i hame, porasli su za 16 posto. Diferencirani proizvodi trenutno čine 48 posto udjela u prihodima od prodaje, što je u skladu s Cromarisovom strategijom razlikovnosti u odnosu na konkurenciju.
Zabilježen je i rast prosječnih cijena od dva posto. Prihodi od prodaje u 2020. godini iznose 512 milijuna kuna i osam posto su veći od prošlogodišnjih. Cromaris je u 2020. godini ostvario neto dobit u iznosu od 9,2 milijuna kuna.
Nadzorni odbor dao je suglasnost na prijedlog da se ukupna ostvarena dobit za 2020., poslije oporezivanja, u iznosu od 3.439.910,68 kuna, rasporedi u zadržanu dobit Društva.