Kao dio udruženih marketinških aktivnosti i strateških projekata s avio prijevoznicima turističke zajednice Zadarske županije i Grada Zadra u putnom časopisu poljske nacionalne aviokompanije LOT objavljena je velika reportaža o Zadru, a slika Poluotoka krasi i naslovnicu istog časopisa.
Tako je Zadar glavna tema svibanjskog izdanja putnog časopisa Kaleidoscop, jer mu je pored naslovnice posvećena velika reportaža na čak četiri stranice.
– Ovo je samo dio medija plana kojim se Zadar i županija pozicioniraju i kod avio gostiju s poljskog tržišta. Poljaci su naši vjerni gosti čija se brojka svake godine povećava, a tome svakako doprinosi sve veći broj linija i avio-prijevoznika s ovog potentnog tržišta. I u prošloj su najzahtjevnijoj godini koja je pokazala kako je lojalnost gostiju izuzetno važna, gosti iz Poljske u Zadarskoj županiji ostvarili odlične rezultate pa su po brojkama bili na trećem mjestu u dolascima i noćenjima.
Budući da se putni časopis Kaleidoscop distribuira na svim linijama poljske nacionalne aviokompanije LOT, ovo je sjajna prigoda kojom se dopire i do onih skupina koje još nisu upoznate s našom destinacijom, osobito mlade, urbane populacije, a ovaj će prekrasni članak svakako tome doprinijeti, poručuju iz TZ-a.
Online izdanje časopisa Kaleidoscope vidljivo je na linku.