Uz veliku pomoć Centra za odgoj i obrazovanje iz Zagreba, kao i nekoliko udruga osoba s invaliditetom iz Zadra, Turistička zajednica je u suradnji s Upravnim odjelom za EU fondove Grada Zadra pristupila EU projektu pod nazivom Tourism4All.
Cilj tog projekta jest razvoj i promocija prekogranične mreže turističkih destinacija pristupačnog turizma, a pored najvišeg standarda prilagodbe web stranice, u sklopu ove suradnje tiskan je i poseban “Priručnik za rad s gostima s invaliditetom“.
Detaljnije o priručniku i ovoj vrlo važnoj društvenoj temi, zainteresirani mogu pogledati u jednosatnoj emisiji “Briga o gostu s invaliditetom” na Diadora TV ovog četvrtka, 10. lipnja s početkom u 19 sati kada će priručnik predstaviti djelatnice Centra za odgoj i obrazovanje iz Zagreba: ravnateljica Đana Baftiri, stručna suradnica i socijalna pedagoginja Maja Postoglu te Katarina Osipov, stručna učiteljica za konobare.
<div><small><a href=”https://youtubeembedcode.com/de/” mce_href=”https://youtubeembedcode.com/de/”>youtubeembedcode.com/de/</a></small></div><div><small><a href=”https://embedinstagramfeed.com” mce_href=”https://embedinstagramfeed.com”>Embed instagram feed</a></small></div>
Tijekom godine više od 300 milijuna osoba s invaliditetom ostvaruje turistička putovanja, ali nažalost nemaju uvijek i svugdje boravišta prilagođena njihovim potrebama. Ako smo u pandemiji nešto naučili onda je to kako je briga o gostu jedan od najvažnijih elemenata ugostiteljske i turističke djelatnosti. U turizam je nužno uvesti drugu perspektivu i svima osigurati jedinstvene uvjete turističkog boravka, ali i naglasiti kako smo svi jednaki bez obzira na određena tjelesna oštećenja.
Kada se radi o gostima s invaliditetom postoji velika potreba da se usluge prilagode potrebama ove skupine, a primarno je zalaganje poslodavaca da se gostu udovolji i što kvalitetnije uskladi ponuda s njegovim potrebama. Jasno je kako postoji više vrsta i stupnjeva invaliditeta. Neki gosti će se otežano kretati, imati oštećenja vida ili sluha. Njihove posebne potrebe ćete lako zamijetiti, no postoje i nevidljive teškoće koje je teže odmah uočiti npr. autizam, ADHD poremećaj, intelektualne teškoće i dr. U slučaju da ugostiteljski djelatnici nisu imali susrete, osobno iskustvo rada i skrbi o osobama s posebnim potrebama, mogu iskazati strah i zabrinutost prilikom pružanja kvalitetne usluge ovim gostima. Upravo stoga je pokrenuta izrada ovog priručnika, a Turistička zajednica grada Zadra ga je podijelila svim privatnim iznajmljivačima na svom području s ciljem da se promjeni stavi prema osobama s invaliditetom i općenito poboljša pružanje usluga u ugostiteljstvu,