rničke službe Jadrolinije, na novinarski upit zbog čega i do kada će na brodskoj liniju 409 Zadar – Preko voziti trajekt “Sv. Juraj”?
I tako se informira javnost odnosno građani od koje živi Jadrolinija iz koje je 13. svibnja objavljeno kako brodsku liniju preuzima trajekt sv. Juraj. „Sa veza 1″, napisali su iz Jadrolinije, bez potrebe da objasne kako je to na Istarskoj obali, gdje jedino postoji rampa za trajekt nakon što su oni preseljeni u Gažnicu.
I tako je sv. Juraj bez auta prebacivao putnike na još kraćoj liniji bez ulaska u Gradsku luku i nije prekidao red plovidbe kao što to često čini Dora, brod koji se valjda pokvario po tko zna koji put i bio na remontu.
Drugo novinarsko pitanje bilo je složenije: Hoće li trajekt Zadar početi održavati međunarodnu liniju Zadar-Ancona-Zadar ili će uvesti katamaran? Hoće li uopće biti linije i je li korona jedini razlog da se ona svede na mjesec dana?
Iz Gaženice jutros smo dobili fotografiju uplovljavanja trajekta Zadar, a ovo je odgovor press službe Jadrolinije koji to nije:
“Red plovidbe na komercijalnoj trajektnoj liniji definira se i prilagođava situaciji na tržištu i bookingu. Red plovidbe i sve eventualne izmjene pravodobno se komuniciraju putnicima”, napisali su.
A mi smo im uzvratili kako nam nisu odgovorili na pitanja i da se ne mogu ponašati kao privatna korporacija jer javnost ima pravo biti informirana.
Hoće li u srijedu zaploviti trajekt Zadar to, prema glasnogovornicima Jadrolinije, znaju samo putnici koji su eventualno rezervirali svoju kartu.