U Zadru je danas održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja Zadarske županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovala je direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija te 23 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
Direktor Staničić je u uvodu predstavio rezultate turističkog prometa te je naglasio kako u zemlji trenutno boravi više od milijun turista, od čega je oko 870.000 inozemnih gostiju, dok u Zadarskoj županiji trenutno boravi oko 170.000 gostiju. Kako je rekao, ovi pozitivni trendovi rezultat su ciljanih promotivnih aktivnosti, ali i tržišne pozicije Hrvatske kao jedne od najsigurnijih destinacija na Mediteranu.
– Rezultati ostvareni u dosadašnjem dijelu srpnja, ali i cijele godine potvrđuju kako je turistička sezona u Hrvatskoj vrlo dobro pripremljena. U odnosu na prošlu godinu ostvarujemo rast u gotovo svim županijama, dok se u odnosu na rekordnu 2019. godinu trenutno nalazimo na 63 posto rezultata što je i bila naša procjena s početka godine, poručio je direktor Staničić, nadodavši kako uz zadržavanje povoljne epidemiološke situacije rezultati mogu biti još i bolji jer su najave za kolovoz i rujan vrlo dobre.
Tijekom koordinacije predstavljene su promotivne aktivnosti i kampanje HTZ-a, koje su ostvarile odlične promotivne rezultate i koje su doprinijele trenutnoj poziciji Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije.
Direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija je naglasila kako su dosadašnji turistički rezultati u županiji odlični.
– U dosadašnjem dijelu srpnja na području Zadarske županije ostvareno je oko 3,8 milijuna noćenja što predstavlja rast od 23 posto u odnosu na isto razdoblje lanjskog srpnja. Ovim smo se rezultatom značajno približili brojkama iz 2019. godine, ali daljnji će tijekovi ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji, kako u našoj županiji, tako i na razini cijele zemlje, naglasila je Kadija, nadodavši kako u Zadarskoj županiji trenutno boravi najviše domaćih gostiju te gostiju s tržišta Slovenije, Njemačke, Poljske, Češke i Austrije.
Na koordinaciji je također istaknuta važnost plasmana točnih i preciznih informacija na inozemnim tržištima s posebnim naglaskom na protokole prelaska granica, a razgovaralo se i o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima i marketinškim dokumentima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica i dr.
Koordinacijskom sastanku prisustvovao i Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija te član Turističkog vijeća HTZ-a.