Je li epidemija jedinica zahvatila Pomorsku školu Zadar? Prema svjedočanstvu roditelja jednog učenika, koji će morati ponavljati razred, žarište epidemije su matematika i mehanika, predmeti zbog kojih je 11 prvaša i drugaša “palo razred” te će morati krenuti ispočetka. To je posebno problematično, ističe nezadovoljni roditelj, jer je tijekom školske godine kazano kako će kriteriji biti nešto blaži s obzirom da nije bilo klasičnog izvođenja nastave pa učenici nisu imali niti priliku kvalitetno usvojiti gradivo. Umjesto nadoknade u sljedećem razredu šalje ih se u ponavljanje razreda, dok u drugim strukovnim školama i gimnazijama većinom nema ponavljača.
Ravnatelj Pomorske škole Marin Perinić kaže kako je spomenuta brojka onih koji će ponavljati razred na razini brojki iz prethodnih godina.
– U Pomorskoj školi Zadar svake godine ulažemo izniman trud kako bi doprijeli do svakog učenika, međutim unatoč našim najboljim namjerama i predanom radu nekolicina učenika ne uspije s uspjehom završiti razred. Nastavnici su maksimalno izlazili ususret učenicima upravo zbog situacije u kojoj se nalazimo, no ocjena se svakako mora zaslužiti i za prolaz se mora pokazati elementarno znanje. Kvalitetan rad tijekom cijele godine u pravilu donosi i uspjeh u školi, kaže Perinić.
Dodaje kako nije istina kako većina učenika nije s uspjehom prošla školsku godinu zbog predmeta koje predaju dvije nastavnice. Istina je da je zbog jedne od dviju prozvanih nastavnica u školi bila i inspekcija, no ona nije utvrdila nepravilnosti.
– Većina ih je imala tri negativne i nisu s uspjehom završili nastavnu godinu, dok ostali nisu uspjeli položiti popravni ispit pred povjerenstvom. Istina je i kako je prema jednoj od navedenih nastavnica prijavljena inspekciji, no prijava je odbijena kao neosnovana, odnosno potvrđena je zaključna ocjena, navodi Perinić.
Žao mu je što je do takvih prijava, kao i prijave medijima, na kraju došlo. Vjeruje da bi se većina nesporazuma riješila i da su se obratili izravno školi.
– Kad nam se roditelj obrati zbog lošeg uspjeha učenika saslušamo ih i organiziramo razgovor s predmetnim nastavnikom ili nastavnicom. U pravilu na takvim razgovorima roditelje osvijestimo na bolji odnos učenika prema radu te snažnijoj komunikaciji s predmetnim nastavnikom ili nastavnicom. Kad čuju “drugu stranu” dobiju bolji uvid i to im bude dostatno. Pozivam sve roditelje sadašnjih ali i budućih učenika da se ukoliko su nezadovoljni uspjehom utoliko prvo obrate nama, razredniku, stručnoj službi i ravnatelju škole, poručuje Perinić.