Kobni zavoj na Trpimirovoj obali s kojega su mnogi vozači proteklih godina izlijetali u more posljednj dvije godine nije odnio niti jednu žrtvu. Nakon postavljanja dodatnog treptajućeg znaka s opasnošću od izlijetanja na ulazu zavoj 2019. godine, na ovom mjestu nitko nije izletio. Sada je žrtvom postao sami zavoj, ali za to nisu krivi vozači, već more koje je podlokalo obalu.
Već neko vrijeme uz prometnicu je stajao znak koji je onemogućavao vožnju uz obalu, a jučer su radnici Stipčevića počeli s njegovom sanacijom. Isti problem već je godinama prisutan kod Marexa, pa će se i tamo popraviti obala, nakon čega će koncesionar Filius postaviti novi asfalt.
Za razliku od zadarske rive, na kojoj su u tijeku opsežni radovi sanacije, Trpimirova obala “osuđena” je na krpanje iz godine u godinu. Prvotno je bila u nadležnosti Županijske uprave za ceste, a nakon prelaska pod nadležnost Grada Zadra bile su prezentirane studije i ideje, prema kojim bi se, između ostalog, izgradile školjere i zaustavile udare valova o obalu. Konkretnog projekta za sada nema pa će se ovakve situacije pojavljivati i sljedećih godina.
– Zajedno sa Županijskom lučkom upravom krećemo u izradu Urbanističkog plana uređenja uvala Marex i Dražanica, koji će se naslanjati na DPU Maraska, a u čijem je obuhvatu taj dio Trpimirove obale. Razgovarali smo s državnim tajnikom Josipom Bilaverom o uređenju tih lučica putem EU sredstava, čime bi se uredila i sama cesta. Dotad će Komunalni odjel održavati tu cestu u ovim gabaritima, rekao nam je pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje i graditeljstvo Darko Kasap.
Na našu primjedbu kako obnova Trpimirove dakle nije bliska budućnost, rekao je kako nije ni daleka.