Obuhvat gradilišta Ulice Franje Tuđmana s istočne je strane produžen za 20 metara. Cesta se kopa na dijelu gdje je već obnovljena u novom profilu i otvorena za promet u veljači 2020.
Bilo je to u režiji Hrvatskih cesta koji su u sklopu uređenja državnih cesta kroz Zadar zagazili i na lokalne prometnice.
Nova prometna regulacija na dijelu Tuđmanove nimalo nije bezopasna za pješake kao i za vozače
– Sada se taj kolnik ponovno kopao jer se moramo povezati i uklopiti, rekao nam je Ante Ćurković, pročelnik Upravnog odjela za EU fondove koji je nositelj tog građevinskog zahvata financiranog europskim novcima s 85 posto investicije. Na tom proširenom dijelu gradilišta povezuje se komunalna infrastruktura. To su već uskladili projektanti, ističe pročelnik Ćurković. Projektom onog državnog dijela uklopljene su četiri trake koje se rad u aktualnom zahvatu.
Novo kopanje izvelo je odmah i arheološki nadzor na gradilište. Za sad ništa, rekla je nam arheologinja sa Sveučilišta, Filipa Jurković Pešić koja bdije nad zemljanim radovima. Istraživački dio oni su brzo obavili i nisu razlog kašnjenja u dinamici gradilišta za više od mjesec dana. Uzrok velikog zastoja u radovima su plitko postavljene instalacije T-coma i HEP-a, a što je otkriveno uslijed ljetne vrućine.