Iako se činilo kako je odlukom na Badnjak okončana višemjesečna zavrzlama oko natječaja za redovito održavanje županijskih i lokalnih cesta, ona je ipak dobila nastavak i to u obliku žalbe koju su ovaj put podnijele Ceste Zadarske županije.
Dosadašnji koncesionari su, podsjetimo, na natječaj za radove procijenjen na 50 milijuna kuna dostavile ponudu od 62.5 milijuna kuna i time ispali puno skuplji od konkurenata, Zajednice ponuditelja koju čine varaždinski Colas, splitski Prvi treptač i zadarski Filius čiji je vlasnik bivši vlasnik Franta koji je završio u stečaju.
Županijskoj upravi za ceste ponuda CZŠ-a bila je previsoka, dok je drugu ponudu dva puta odbila zbog neregistriranih vozila i, po njima, nedovoljnog broja cestara. No kako stavke u natječajnoj dokumentaciji nisu bile dovoljno definirane, Državna komisija za kontrolu javne nabave dva puta je stala na stranu Zajednice ponuditelja koja je žalbama postupak vraćala na donošenje nove odluke o odabira, čime su u konačnici i dobili posao.
Pred kraj žalbenog roka toj su se odluci usprotivile Ceste Zadarske županije, pa će tako Državna komisija po treći put proučavati dokumentaciju ovog natječaja. Temelji žalbe bit će poznati nakon donošenja odluke.
Inače, Ceste Zadarske županije u većinskom su vlasništvu zaposlenika, dok 35 posto udjela tvrtke pripada Zadarskoj županiji, inače osnivaču ŽUC-a, a ostatak od 10 posto državnoj tvrtki Hrvatske ceste. Do prije nešto više od godinu dana održavali su i gradske ceste, a s kvalitetom njihovog rada gradske vlasti i javnost bili su većinom zadovoljni. Konkurenti na ovom natječaju ranije su im oduzeli i taj posao.
Na temelju dodatka ugovora, sklopljenim sa ŽUC-om, održavanje županijskih i lokalnih cesta u rukama je CZŠ-a do okončanja ovog natječaja, objavljenog još u travnju prošle godine.