Projekt "RaSTEMo u znanosti" predstavlja suradnju Centra izvrsnosti za fiziku Grada Zadra i Prirodoslovno-grafičke škole Zadar. Projekt se provodi u suradnji s dječjim vrtićima u Gradu Zadru, u obliku edukativnih radionica za odgojiteljice.

Grad Zadar je prepoznao vrijednost projekta te ga u potpunosti financira.

Projekt "RaSTEMo u znanosti" je zamišljen kao niz od šest radionica različitih tema u periodu od šest mjeseci, namijenjenih odgajateljicama gradskih dječjih vrtića (kojima je osnivač Grad Zadar, ali i drugih osnivača).

U projekt su uključene učiteljice Ana Lipošćak (OŠ Šime Budinića), Vedrana Kasalo (Oš Bartula Kašića) ispred Centra izvrsnosti za fiziku Grada Zadra; Ana Šimurina, Gordana Kundid, Jelena Barbarić Gaćina, Josipa Stipanov, Mihovila Rončević , Vesna Krnčević, Lucija Mičić i Martina Perić iz Prirodoslovno-grafičke škole Zadar te Korana Marušić i Stanka Milković iz Gimnazije Vladimira Nazora.

Cilj ovoga projekta je razvijanje logičkog povezivanja, uočavanje pojava iz prirode te razvoj kritičkog mišljenja kod djece, i to od najranije dobi.

Do sada su održane dvije edukativne radionice za odgajatelje na teme "Voda" i "Zrak". Odgajateljice su za održane radionice pokazale velik interes te su na istima sudjelovale odgajateljice iz Dječjeg vrtića "Sunce", Dječjeg vrtića "Radost", Dječjeg vrtića "Kocka Kockica i Dječjeg vrtića "Maslačak". Osnovna škola Šimuna Kožičića Benje bila je domaćin održanih radionica, a u prostoru te škole održat će se i preostale edukativne radionice u projektu.

Na održanim radionicama profesorice fizike, kemije, biologije i geografije educirale su odgajateljice pokazujući im pokuse prilagođene djeci od 3 do 6 godina, a na teme radionica, voda i zrak. Radionice su bile interaktivne, tako da su na njima i odgajateljice izvodile pokuse uz stručno vođenje učiteljica.

Odgajateljice su pokuse provedene na radionicama predstavile i izvele s djecom u svojim vrtićkim skupinama, o čemu su izvijestile svoje mentore s radionica fotografijama, snimkama, izjavama djece putem kojih učiteljice mogu zaključiti koliko su radionice zapravo bile uspješne.