Vjerni kupac Eurospina ovog je tjedna doživio šok: od pet kupljenih pakiranja tjestenine (pašte, op.a), vrate dva jer se “ne smije kupiti više od tri”. Zadranin koji voli talijanske proizvode u toj trgovini obavlja obavlja velike kupovine. Međutim u predblagdanskoj kupnji, sve što je namjeravao uzeti po izboru mu supruge i njega, ostavio na blagajni nakon što je doživio da mu se uskrati pravo na količinu.
Blagajnica nam nije ništa objasnila, nigdje nije istaknuto ograničenje. Mi smo kupovali kao svaki put različite pošte koje volimo. Ljut sam i ogorčen i tražim objašnjenje. Pokušao sam preko inspekcije a zapravo ne znam tko je zato nadležan, kazao nam je Zadranin (podaci poznati redakciji).
Zadru ne postoji udruga za zaštitu potrošača, zakonska forma preko koje bi građani možda mogli barem dobiti informaciju ako i ne mogu ostvariti svoja prava.
Niti novinarski upit nije urodio obrazloženjem. Iz Eurospina su nam odgovorili kako je slučaj „proslijeđen nadležnom uredu te ćemo Vam odgovoriti u što kraćem vremenskom roku.” Čekamo ga već dva dana, a ako obrazloženje stigne, rado ćemo ga objaviti.
Naš Zadranin izražava razumijevanje ako je to povezano s ratom za Ukrajinu ali smatra kako bi to trgovac trebao objaviti promjene poslovne politike.