Zadarski azil iselit će početkom lipnja s postojeće lokacije jer će na terenu na Žmirićima početi gradnja trgovačkog centra!

Radi se o privatnom zemljištu na kojem su volonteri još prije 18 godina uredili azil, u očekivanju trajnog rješenja trome gradske vlasti. U ovom slučaju iz Grada Zadra su bili jako agilni i ponudili azilu zamjenski teren nakon što se ispostavilo da novi investitor u Zadru, tvrtka BMP ASSET, ne može više čekati.

- Zadarski azil je godinama boravio na zemljištu na kojem nije bilo osnove za boravak azila. Udruženim snagama i velikim angažmanom svih uključenih aktera, osobito Grada Zadra, postigli smo da se Zadarski azil izmjesti na novu lokaciju za koju sada imaju dozvolu. Nakon preseljenja azila, početkom lipnja, započet će radovi vezano za pripremu terena za izgradnju Retail parka, najavili su iz tvrtke BMP ASSET koja je vlasništvo nad terenom prebacila na nedavno osnovanu tvrtku Hey park Zadar iz čijeg bi se naziva mogao naslutiti i naziv novog trgovačkog centra u Zadru.

Nova lokacija za azil nalazi se preko puta postojeće, uz rasadnik Cerodol.

- Grad Zadar je temeljem zahtjeva Udruge Zadarske šapice pristupio rješavanju nezahvalne situacije u kojoj se našao zadarski azil za napuštene pse. Naime, na dosadašnjoj lokaciji Zadarskog azila na Žmirićima započeli su pripremni građevinski radovi obzirom da je riječ o zemljištu u privatnom vlasništvu, te su iz tog razloga bili obvezni izmjestiti azil. Udruga se obratila Gradu Zadru sa zahtjevom za dodjelu zemljišta obzirom da ne raspolažu vlastitim, a nužno im je potrebna pomoć do izgradnje novog - službenog azila. Uvažavajući ozbiljnost situacije kao i važnost vrijednog i plemenitog volonterskog rada članova Udruge Zadarske šapice, Grad Zadar je pronašao adekvatno zemljište u vlasništvu Grada Zadra, a koje se nalazi u neposrednoj blizini postojećeg azila i nosi oznaku nekretnine kat. čest. 1878/2 k.o. Diklo. Predmetna nekretnina Udruzi je dodijeljena na uporabu na određeno vrijeme, na rok od dvije godine u svrhu privremenog smještaja postojećeg azila za pse, pa do izgradnje novog službenog azila koji se planira graditi na rubnom području Grada Zadra, a radi se o nekretnini koju je Ministarstvo državne imovine darovalo Zadarskoj županiji za izgradnju skloništa za životinje, navodi se u odgovoru koji nam je iz gradske uprave stigao ekspresno, za razliku od preslike zahtjeva.

Nju smo zatražili nakon što su nam u udruzi rekli kako oni nisu uputili nikakav zahtjev Gradu.

- Mi smo od njih dobili dopis da moramo iseliti već do 5. lipnja! Taj prostor je gola zemlja bez stabala, a nije ni poravnana. Ne znamo kako ćemo preseliti 150 pasa s boksevima. Čarobnim štapićem?!, rekla nam je članica udruge Davorka Goić dodajući kako će posjetitelje obavijestiti čim budu znali više informacija.

Na naš upit imaju li informaciju prema kojoj će investitor pokriti sve troškove oko preseljenja, odgovorila je: „Iz vaših usta..."

Nisu u Božje, ali jesu u uši investitora koji se vodi načelima društveno odgovornog poslovanja.

- Tvrtka BMP ASSET financirat će troškove pripreme terena za preseljenje Azila, uvjereni smo da ste dobro upoznati da je bila riječ o neprohodnom terenu koji će uskoro biti spreman za Zadarske šapice. Ovim putem želimo pozvati sve one koji su u mogućnosti da svojim prilogom pomognu predan i zahtjevan rad volonterki Azila, poručuju iz tvrtke podsjećajući kako su u prosincu organizirali humanitarno događanje BUDI MI PRIJATELJ powered by BMP.

Cilj tog događanja bio je prikupiti sredstva, ali i potrepštine kojima bi se pomoglo u radu Zadarskog azila, odnosno Udruge Zadarske šapice.

- Ponosni smo što smo u tome i uspjeli, poručuju investitori novog trgovačkog centra u Zadru.

Niti mjesec dana nakon te humanitarne akcije, oni su podnijeli zahtjev za izdavanje građevinske dozvole. Projektnu dokumentaciju radi im poznata zadarska tvrtka D&Z. Kako doznajemo u gradskoj upravi, obaveza da se prije podizanja takvih građevina na tom području izradi Urbanistički plan uređenja zamijenjena je s posebnim uvjetima u jednim izmjenama Prostornog plana Grada Zadra koje je usvojilo Gradsko vijeće.