Zadarska županija zatražila je od Ministarstva znanosti i obrazovanja da revidira odluke o smanjenju broja razrednih odjeljenja u tri srednje škole kojima je ona osnivač - Ekonomsko-birotehničkoj i trgovačkoj školi, Medicinskoj školi Ante Kuzmanića i Prirodoslovno-grafičkoj školi. Dva od tri zahtjeva Ministarstvo je uvažilo, dok je u za Ekonomsku školu ostalo pri stavu da nije potrebno upisivati tri odjeljenja po 20 učenika, već dva po 26, doznajemo od pročelnika Upravnog odjela za društvene djelatnosti Zadarske županije Ivana Šimunića.

- Ovogodišnjom Odlukom o upisu u prve razrede srednjih škola u Republici Hrvatskoj koju je donijelo Ministarstvo znanosti i obrazovanja smanjen je jedan razredni odjel (program: ekonomist) u Ekonomsko-birotehnčkoj i trgovačkoj školi u Zadru, a istovremeno je povećan jedan razredni odjel u Medicinskoj školi Ante Kuzmanića u Zadru (program: medicinska sestra/tehničar opće njege). Također povećan je i jedan razredni odjel u Klasičnoj gimnaziji Ivana Pavla II (program: opća gimnazija). To su promjene u odnosu na tekuću školsku godinu, navodi Šimunić.

Razloge ostanka pri odluci o dva razreda ekonomista, kaže Šimunić, su godišnje preporuke Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, na kojima se temelji upisna politika. U podacima za Zadarsku županiju navedeno je kako treba povećati broj konobara, kuhara, pekara, armirača, keramičara, slastičara, elektroinstalatera, medicinskih sestara, strojarskih tehničara itd., dok je preporuka da se smanjuje broj cvjećara, ekonomista, poslovnih tajnika, grafičara, kemijskih tehničara, tehničara za mehatroniku i sl. Ovaj naputak preživjeli su Strukovna škola Vice Vlatkovića, Tehnička škola i Prirodoslovno-grafička škola, ali u svjetlu toga da se u Zadru otvara i jedan dodatni gimnazijski razred, nekome je trebalo srezati. Procijenilo se - upravo Ekonomskoj školi.

Povjerenik NSZSŠH-a Zadarske županije Tomislav Maričić upozorio je kako zbog će ove odluke dio nastavnika ostati bez dijela primanja, posebice oni koji predaju stručne predmete. Zaposlenici općih predmeta trebali bi se, kroz instituciju tehnološkog viška, zbrinuti u školama u kojima će se povećati broj sati.