Prijevoznici iz Lufthansa grupacije, Eurowings, Lufthansa i Austrian Airlines, otkazali su ukupno 55 povratnih letova prema hrvatskim zračnim lukama najavljenih za srpanj ove godine, sve kako bi osigurali redovno odvijanje operacija zbog nedostatka radne snage kod samih prijevoznika ali i u zračnim lukama prema kojima prometuju, piše Croatian Aviation.

Tri spomenuta prijevoznika iz Lufthansa grupe otkazala su ukupno 55 povratnih letova najavljenih za srpanj ove godine prema hrvatskim zračnim lukama; Zagrebu, Rijeci, Puli, Zadru, Splitu i Dubrovniku.

Lufthansa je smanjila broj letova na samo jednoj liniji prema Hrvatskoj, onoj između Zagreba i Munchena, pa će u srpnju na ovoj liniji prometovati 6 umjesto 7 puta tjedno, ukupno 28 povratnih letova u srpnju.

Niskotarifni avioprijevoznik Eurowings smanjuje promet na čak 10 međunarodnih linija prema šest hrvatskih zračnih luka, među kojima je i Koln - Zadar na kojoj su otkazana 4 leta pa će ih tako biti 9 letova umjesto 13. 

Austrian Airlines u srpnju nastavlja svakodnevno prometovati prema jadranskim zračnim lukama, Zadru, Splitu i Dubrovniku, no značajnije reže broj letova prema zagrebačkoj zračnoj luci.

Lufthansa grupa nije izuzetak među prijevoznicima. Kompanije i zračne luke nisu bile spremne na visoku potražnju ovog ljeta, što za posljedicu ima nedostatak radne snage u svim segmentima zračnog prometa, od nedostatka letačkog i kabinskog osoblja, nedostatka radne snage u zračnim lukama (check-in, utovar i istovar prtljage, općenito prihvat i otprema putnika i zrakoplova), a tu su i standardni problemi s radnom snagom u kontroli zračnog prometa, zbog čega zrakoplovi u ljetnim mjesecima rijetko polijeću (i slijeću) prema planiranom redu letenja.

S obzirom na to da je broj mjesečnih letova avioprijevoznika iz Lufthansa grupe prema hrvatskim zračnim lukama razmjerno velik, ukupno 55 povratnih otkazanih letova prema Hrvatskoj u srpnju i nije iznimno velika brojka, osobito ako će se na taj način rasteretiti pritisak na ranije spomenute dionike i omogućiti kakvu-takvu normalizaciju zračnog prometa u samoj špici ljetne sezone, čemu se ipak ne treba previše nadati.