Helena Mikulandra pitala je može li Zadarska županija utjecati ma nepoštenu praksi taksi prijevoznika na Zračnoj luci Zadar.

- Nažalost, svake sezone pa tako i ove svjedočimo višestrukom preplaćivanju usluga prijevoza. Kolika je cijena polaska i svakog prijeđenog kilometra svakog od autotaksi prijevoznika koji su ostvarili pravo korištenja parkirnih mjesta unutar autotaksi stajališta na prostoru Zračne luke i zašto to nije jedan od faktora u natječaju? Zašto cijene prijevoza do pojedinih destinacija nisu istaknute na vidljivom mjestu, kao što je slučaj u Zračnoj luci Split? Na koji način su izabrani taksi prijevoznici koji operiraju na Zračnoj luci Zadar i je li uvjet u natječajima da nisu prakticirali nepoštene prakse tijekom prethodnih godina? Mora li prvi dojam turista kad dođu u Zadar i Županiju biti da su Zadrani lopovi?, pitala je Mikulandra, no na niti jedno pitanje nije dobila odgovor od župana Božidara Longina.

Rekao je kako je za organizaciju taksi prijevoza na Zračnoj luci ona sama odgovorna, a eventualna kršenja zakona rješava inspekcija.