U nedjelju su u Diklu održani izbori, ali ovaj put na listićima nisu bila imena političara, već moguće buduće namjene prostora u prizemlju zgrade Mjesnog odbora.
U tom prostoru ranije se nalazio kafić, a njime je upravljala udruga koja je završila u stečaju. Navodeći kako je ugostiteljski objekt bio veliki kamen spoticanja među mještanima, zbog čega je prostor dvije godine zjapio prazan, Vijeće Mjesnog odbora Diklo pokrenulo je inicijativu za uređenje ambulante opće medicine, smatrajući kako je to prilika koja se ne propušta za to stambeno naselje s 2 tisuće stanovnika. Gradska uprava prihvatila je njihovu inicijativu, platila izradu arhitektonskog projekta i provela natječaj za prenamjenu prostora, no umjesto odabira građevinara uslijedila je obustava postupka zbog brojnih prigovora mještana koji su smatrali kako ih se ništa nije pitalo.
Sada kada ih se pitalo, odgovor je dalo njih tek dvjestotinjak koji su u nedjelju mogli birati između pet opcija: trgovina, ugostiteljski objekt, društveni dom, ambulanta opće medicine ili ostalo. Od ukupno 214 građana, koji su na vrući ljetni dan izašli na jednu od dvije lokacije u kvartu, njih 184 zaokružilo je jedan izbor, dok se njih 30 nije moglo odlučiti pa je zaokružilo dvije opcije. Najviše glasova (93) dobila je trgovina što ne čudi s obzirom na to da je zbog malog broja takvih objekata nedavno iz Dikla upućen javni poziv trgovačkim lancima. Ugostiteljski objekt vratilo bi 74 mještana, dok bi njih 36 u prizemlju MO-a uredilo društveni dom. Za ordinaciju obiteljske medicine glasalo je tek 32 građana, dok je njih 14 zaokružilo opciju “ostalo”.
– Zahvaljujemo svima koji su sudjelovali i podijelili svoj glas u okviru naše ankete! Zahvaljujemo svim volonterima, promatračima, kao i predstavnicima udruga MK Azalea, Kveštura i Tamaris koji su nam pomogli u organizaciji, poručili su iz Mjesnog odbora Diklo kojeg vodi Martina Matešić (HDZ).
Sljedeći korak je raspisivanje javnog natječaja od strane Grada Zadra. Prostor će dobiti trgovina koja ponudi najviši novčani iznos mjesečne najamnine.