"Pristup stranici za provjeru lista čekanja bit će dostupan u što skorijem roku", najavili su i Ravnateljstva Opće bolnice Zadar na naš upit. Od toga je prošlo tjedan dana, a stranica i dalje nije dostupna pa ni na "mandarinskom jeziku", kako je to prije mjesec dana opisao predsjednik županijskog SDP-a Jure Zubčić kada je na istoj adresi uočio nečitljiv font. 

Takva lista čekanja postala je tema i u nacionalnim medijima, a i Ravnateljstva Opće bolnice Zadar objasnili su kako se greška u fontu pojavila između dva ažuriranja, ističući kako time nije ugroženo pružanje zdravstvene usluge, uskraćena rezervirana pretraga niti jednom pacijentu niti ugrožen rad djelatnika Opće bolnice Zadar.

- Web stranica služi samo za javno informiranje zainteresiranih te kao takva nema nikakve implikacije na rad Bolničkog sustava. Nadalje, web stranica, kao i bilo koji drugi tehnički sustav, podložna je određenim smetnjama u radu te bismo, kao bolnica koja drži do visoke kvalitete zdravstvene usluge, bili zahvalni kada bi se na uočene pojedine nepravilnosti prvenstveno upozorilo bolnicu u cilju što bržeg rješavanja takvih pojedinih slučajeva na dobrobit pacijenata i djelatnika Bolnice. Nakon detektiranih tehničkih nepravilnosti koje su bile vidljive u projiciranju fonta u Listama čekanja bolnica na službenoj web stranici Opće bolnice Zadar, iste smo odmah otklonili te je već ujutro, 29. lipnja, stranica potpuno funkcionalna, objavio je tada ravnatelj dr. Željko Čulina.

Poslušali smo i upozorili ih, no do danas nije se vratila funkcionalnost te stranice na kojoj i inače, kako su nam rekli pacijenti, nisu točne informacije za sve odjele.

U zadarskoj bolnici nedavno je nastao i problem s naručivanjem onkoloških pacijenata, koji unatoč osjetljivom zdravstvenom stanju nisu bili u mogućnosti dobiti termin. Kao uzrok problema spominjao se nedostatak osoblja, no iz zadarske bolnice nisu ponudili obrazloženje, već su nam samo rekli kako su "nakon kratkotrajnih poteškoća iste otklonjene u roku od par sati".