Nakon 10 dana od slanje novinarskog upita Čistoći kojim smo proslijedili negodovanje predsjednice MO Petračan, Silvane Štokan, jutros smo dobili odgovor.
Ona je tražila promptno reagiranje službi na prizor i smrad iz samog središta Petrčana. Smeće organsko baca se i drži u zelenim kantama te šiŕi nesnosni smrad. Ovo nije prvi put a nadam se da će sa prijavom Državnom inspektoratu komunalnim redarima kao i Čistoći koja kupi njihov organski otpad zahvaljujem jer da ne pokupe bazdilo bi cilo Petrčane, napisala je predsjednica MO i zaprijetila…
Reakciju Čistoće potpisuje Šime Mičić, koji je zadužen za reklamacije građana:
-Naši djelatnici spremnike za miješani komunalni otpad u Petrčanima prazne, prema rasporedu dva puta tjedno.
Čistoća Zadar ne može kontrolirati što sve korisnici ubacuju u spremnike, a u njima bude svega: ostataka hrane, građevinskog otpada, granja, dijelova namještaja i slično. Naš osnovni zadatak je da se spremnici redovito prazne prema rasporedu odvoza koji je javno objavljen na našim mrežnim stranicama.
Budući da se upit odnosi na restoran kao poslovnog korisnika, isti ima mogućnost zatražiti dodatne spremnike ili zatražiti dodatne odvoze postojećih spremnika tijekom tjedna.
U slučaju da se prilikom pražnjenja spremnika ili kontejnera, prolije tekućina, naša služba odmah po pozivu reagira na način da se mjesto gdje se tekućina prolila, očisti i opere, napisali su iz Čistoće koja bi, prema našoj ocijeni u jednom takvom turističkom mjestu, trebala prazniti kante tri puta tjedno bez obzira ima li ih dovoljno.