Pješačka zona Grada Zadra unatoč odlukama o novoj regulaciji dostave je kronično napadnuta i tako će biti dok god gradske vlasti ne odluče primijeniti “revolucionarno” otkriće električnih kolica.
Organizacija dostave prema modelu pročelnika za komunalne poslove Robertina Dujela iz 2018. godine pokazala se neuspješnom samom činjenicom da su do sad prometni redari ispisali 4.000 prijedloga za prekršajnu kaznu. Veći dio njih, samim tim što se ponavljaju kod istih prijevoznika, pretvorit će se u jedinstvenu.
I još jednom će se pokazati da se isplati kršiti propise, odnosno ulaziti u pješaku zonu kada kome odgovora. I sam Grad Zadar nekima zato daje posebne dozvole.
Za taj novi model dostave, oduzeta su dragocjena parkirna mjesta koja se najmanje za to koriste, policija ne pomaže, a kamere su najomiljenija investicija komunalne politike u Zadru.
Povijesni kamen uslijed prometa motornih vozila je uništen a gradske vlasti nisu ga mijenjale od vremena gradonačelnika Živka Kolege.
U situaciji kada se Poluotok pretvara u jedan veliki turistički resort a ugostiteljstvo se preselilo na ulice, prolazak konvoja kamiona od Trga preko Kalelarge s ubrzanje do Gospe od zdravlja i dalje izaziva nevjericu. Osobito kod domicilnog stanovništva MO Poluotok koje upozorava na sigurnost pješaka. S punim pravom – ali to se događa godinama.
I bilo je to 2019. godina kada je pročelnik Dujela najavio nove prepreke koje će se do sezone postaviti na tri ulaza u Grad: Nova vrata, kod Gospe od zdravlja i Medulićev prolaz.
Ali ta korona – sve je planove pokvarila. I onda se prijeti prosvjedima iz MO Poluotok. Opet pročelnik za komunalne poslove najavljuje isto rješenje uz pomoć Inovativnog Zadra. Nevjerojatno je inovativno postaviti prepreke koje su najobičnija komunalna oprema kakvu su, primjerice postavili na ulazu u sveučilišnu zonu. Ili možda na šetnici Muraja.
Kao i ograda na opasnim dijelovima bedema koju trebaju inicirati Nasadi da bi za nju morala izraditi studija, možda i arhitektonski natječaj, da bi se elementarnim komunalnim potezom zaštitili ljudski život.
Komuna je zajednica a Odjel za komunalne poslove trebao bi voditi takvu politiku da podiže standard i funkcionalnost toj zajednici u prostoru kojeg treba održavati i oplemenjivati. Komunalna politika je samo parola dok god gradske vlasti nisu, primjerice, u stanju obnoviti povijesni stup uz Arsenal kojeg je razbilo vozilo izvan kontrole tako regulirane dostave.