Jedna od srpanjskih odluka gradonačelnika Branka Dukića, koje su nedavno objavljene na stranicama gradske uprave, odnosi se odabir ponude za preradu i prilagodbu vizualnog identiteta za II Palače, brend koji objedinjuje obnovljenu Providurovu i Kneževu palaču.
Grad će zagrebačkoj tvrtki Superstudio Design Projects za to platiti 135.640 kuna bez PDV-a, odnosno 169.550 kuna s PDV-om, što je prema mišljenju gradskog vijećnika Roka Tadina (Akcija mladih) daleko previše.
– Pouzdano znam da vrhunske grafičke tvrtke koje djeluju u Hrvatskoj, a rade i za strano tržište, izrađuju vizualne identitete za bitno manje novce. Tako kod jedne takve istarske tvrtke kompletna knjiga vizualnog identiteta, koju možete koristiti za bilo kakvu svrhu od memoranduma do medijske promidžbe, košta 15 tisuća kuna. Mene zanima što je u tih 170 tisuća kuna uključeno da to toliko košta?!, pitanje je koje je Tadin uputio resornoj pročelnici Dini Bušić na Aktualnom satu sjednice Gradskog vijeća.
Kako su pročelnici zajedno s gradonačelnikom Brankom Dukićem napustili Aktualni sat na njegovom početku, javnost će odgovor na ovo kao i druga vijećnička pitanja dobiti naknadno. Uzimajući u obzir interes javnosti, bilo bi poželjno da to bude na sutrašnjem nastavku sjednice.