Ministarstvo mora kojeg vodi Oleg Butković još uvijek nije riješilo situaciju oko Marine Zadar za koju je u srpnju 2014. godine raspisan natječaj za koncesiju.
I još uvijek je otvoren jer ministar nije izvukao zeca iz šešira koji će ga poništiti. I dok je Tankerkomerc davne 1982. godine bio začetnik nautičkog turizma u kojem zadarsko područje i danas prednjači, sutra se u Zadru održava konferencija o elitnom nautičkom turizmu.
Koja je to kategorija, javnosti će sutra uz ministra Butkovića, to otkriti državni tajnik Josip Bilaver, župan Božidar Longin, gradonačelnik Branko Dukić te direktor Zračne luke Josip Klišmanić.
Jedini koji dolazi iz sektora nautičkog turizma je direktor ACI-ja Kristijan Pavić. On je u najavi za konferenciju izjavio kako u Zadru za idealnu lokaciju luksuznog nautičkog turizma vidi jedino „marinu Tankerkomerca”. Direktor lanca državnih marina, smatra kako bi se uz ulaganja, ta marina trebala razviti u smjeru luksuznog i kvalitetnog nautičkog turizma. I ta marina treba postojati u Zadru kao izuzetno atraktivnoj destinaciji a koja je bi je učinila još privlačnijom, osobito za goste veće platežne moći, ustvrdio je direktor ACI-ja koji planira u Rijeci napraviti jednu od najluksuznijih marina na Jadranu.
Oni su bili jedni od pet kandidata na maratonskom natječaju za koncesiju ali nisu ponudili veće ulaganje (svega 10 kuna po kvadratu) od onoga kojim je prednjačio turski Dogus koji je u međuvremenu prodao sve marine iz svog ekspanzionističkog lanca.
ACI Opatija imat će priliku na novom natječaju za koncesiju jednog dana kada se raspiše. Naime, od najave da će Marina Zadar preći pod Lučku upravu Zadar, još malo pa će godinu danu, a Vlada nikako da to odluči po posljednjem prijedlogu Ministarstva mora da Država uđe u labirint oko marine u srcu Grada.