Pauk vozilo danas je tono znalo kada je na nogostupu uz Kaljsku ulicu bilo parkirano više vozila. Na jednoj i na drugoj strani.

I koga prvo dignuti s obzirom na to kako niti jedno vozilo ne osigurava onih zakonskih 1,6 metara širine? Pauk je zaustavio prvo kod trećeg vozila, a onda se prebacio iz nekog razloga kod prvog auta - baš onog koji je ostavio najviše mjesta za prolaznike.

I operacija je počela. Kao i obično, pauk vozilo je ugrozilo sigurnost prometa. No, bili su brzi i ako teško da su mogli planirati da će pokupiti i ostale te će se Obala i lučica „omastiti" bogatim plijenom odnosno zaradom u Kaljskoj ulici.

Pauk je postao čest gost i uz pijacu na Relji. Ali tamo kao ni u Kaljskoj nisu ništa postigli, jer kao što smo ih jednom čuli: ona im je samo radni zadatak.
Kada oni dođu i zaustave se u žutoj traci Tuđmanove, vozila prodavača s pijace se odmah miču.

Ali ostaju kamioni na nogostupu koji je pretvoren u biciklističku stazu i 1,6 metara sigurnosti ne igraju za sigurnost pješaka, a najmanje policiji ili prometnim redarima koji ne stavljaju kaznu.

To su ta dvostruka mjerila ili višestruka kao u današnjem primjeru iz Kaljske ulice.